#1
Tuurlijk wel bullshit. Dat je meer vatbaar bent voor verslavingen door ADHD is een feit, maar dat betekent niet dat je het nodig hebt.
In andere woorden: Drugs is een makkelijke manier om dopamine aan te maken, maar dit kan ook aangemaakt worden door eten, sport of spannende situaties. Hij heeft het dus niet nodig, het is gewoon de makkelijkste manier. Hij kan ook op bergbeklimmen gaan ofzo :P
Sarasvati zei:Mensen met AD/HD zijn hierdoor eigenlijk altijd op zoek naar middelen om meer dopamine te produceren. Dit kan bereikt worden door eten, spannende situaties, sport en drugs.
In andere woorden: Drugs is een makkelijke manier om dopamine aan te maken, maar dit kan ook aangemaakt worden door eten, sport of spannende situaties. Hij heeft het dus niet nodig, het is gewoon de makkelijkste manier. Hij kan ook op bergbeklimmen gaan ofzo :P
