Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswaarom zou ik stoppen?

waarom zou ik stoppen?

25 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tuurlijk wel bullshit. Dat je meer vatbaar bent voor verslavingen door ADHD is een feit, maar dat betekent niet dat je het nodig hebt.

Sarasvati zei:
Mensen met AD/HD zijn hierdoor eigenlijk altijd op zoek naar middelen om meer dopamine te produceren. Dit kan bereikt worden door eten, spannende situaties, sport en drugs.
Klik om te vergroten...

In andere woorden: Drugs is een makkelijke manier om dopamine aan te maken, maar dit kan ook aangemaakt worden door eten, sport of spannende situaties. Hij heeft het dus niet nodig, het is gewoon de makkelijkste manier. Hij kan ook op bergbeklimmen gaan ofzo :P
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Het weekend is blijkbaar moeilijker :(
S
SarasvatiLid
01-01-2024, 00:00
#3
ImmortalTech zei:
Tuurlijk wel bullshit. Dat je meer vatbaar bent voor verslavingen door ADHD is een feit, maar dat betekent niet dat je het nodig hebt.

Sarasvati zei:
Mensen met AD/HD zijn hierdoor eigenlijk altijd op zoek naar middelen om meer dopamine te produceren. Dit kan bereikt worden door eten, spannende situaties, sport en drugs.
Klik om te vergroten...

In andere woorden: Drugs is een makkelijke manier om dopamine aan te maken, maar dit kan ook aangemaakt worden door eten, sport of spannende situaties. Hij heeft het dus niet nodig, het is gewoon de makkelijkste manier. Hij kan ook op bergbeklimmen gaan ofzo :P
Klik om te vergroten...


Ja zeker,...

Maar in mijn geval wil ik wel graag stoppen met blowen en misschien wel bergbeklimmen, alleen blijft het moeilijk als er toch mensen om je heen heb die dat niet willen.
En ik denk wel dat ik het kan, alleen val ik toch steeds weer terug, waar kan dat nou aan liggen terwijl ik best een sterk persoon ben......misschien wil ik toch niet onbewust? :stoned:
S
SarasvatiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Greenlabs zei:
Het weekend is blijkbaar moeilijker :(
Klik om te vergroten...


Ja zeker,.... :stoned: ..

Heb vandaag alweer geblowed dus blijf het maar voor uit schuiven,..ik hou steeds mijzelf voor de gek.
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sarasvati zei:
Greenlabs zei:
Het weekend is blijkbaar moeilijker :(
Klik om te vergroten...


Ja zeker,.... :stoned: ..

Heb vandaag alweer geblowed dus blijf het maar voor uit schuiven,..ik hou steeds mijzelf voor de gek.
Klik om te vergroten...
Kijk om te beginnen, moet je wiet niet bezien als een hulpmiddel.
het is er, en het is leuk om er gebruik van te maken, maar vanaf het een dagelijkse gewoonte wordt, moet je gewoon kappe voor effe.
En het is heus niet zo moeilijk om een joint te wijgeren.
Je vriend maakt het mss extra moeilijk voor jouw, maar zeg dat hij respect voor je moet opbrengen en het dan ook niet meer te doen met jouw in de buurt.

Lijkt misschien allemaal wat onrealistisch maar dat komt dan weer doordat je wss veel onder invloed van thx bent, wat je perceptie op de realiteit wel veranderd.
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#6
greenlabs herinnert zich sinds lang iets van een droom :openmouth: en da's leuk :tongueout:

nog een reden om te stoppen :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."