Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaterpijp (Shisha). Weet iemand het antwoord?

Waterpijp (Shisha). Weet iemand het antwoord?

23 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#1
TheDarkPoet zei:
Nee want ik wilde echt een shisha gaan halen voor weed mee te roken. Maar uit de reacties heb ik ondervonden dat het niet echt rendeert en dat een bong beter zou zijn... Toch niet zinloos? + Hoeft niemand anders het meer te vragen...
Klik om te vergroten...
Nou ja, ik ga over een tijdje toch een shisha kopen, maar wel gewoon om smeultabak mee te roken. Voor het smaakje :)

Veur de lakker wôr!
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een bong is idd beter om puur te roken.
MAAR er komt niets in de buurt van een turkse waterpijp gevuld met fruit tabak en wiet :stoned:. (wel goed door elkaar heen mengen)

Werkt perfect, is lekker, je kan erg veel rook in 1 keer inhaleren, je word er dus egt wel goed stoned van.

Puur werkt het niet zo goed het kan wel maar gaat wat lastig athans zo ervaar ik het.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
gNuxx zei:
PepTalk zei:
gNuxx zei:
gewoon met die fruittabak roken, je word zowiezo niet zo stoned van een Shisha!!
Klik om te vergroten...

Waarom? Zonder net zo goed en als je geen tabak wilt gebruiken.

Waarom zou je niet zo stoned kunnen worden van een shisha?
Net zo stoned al van welke andere methode ook, ligt er maar net aan hoeveel je gebruikt. ( wiet/hasj en tabak)
Klik om te vergroten...

Waarom de fuck zou je dan een shisha kopen, die dingen zijn er voor om er fruit tabak in te roken. Als je een pure pijp wilt roken koop dan een waterpijp.

Als jij je droge wiet boven in de kop doet, en je legt daar een kooltje bovenop, dan verbrand al je wiet direct. Het is ook niet voor niets dat die turkse tabak zo nat en kleverig is..
Klik om te vergroten...

Misschien heeft hij/zij die al, en wil eens puur roken.

Over het verbranden heb je misschien een punt, maar je kunt je wiet ook ietswat bevochtigen of er op een andere manier voor zorgen dat het kooltje niet rechtstreeks in aanraking komt met de wiet. ( aluminium folie oid.)[/quote]

Ja vooral niet je ongelijk toegeven, dat is ook zo moeilijk.
Jij hebt ook gelijk :wink:

Maar ik vind toch mijn antwoord een eerlijker antwoord voor de vraag die degene stelt, het is gewoon beter om een bong te kopen![/quote]

Jij hebt ook gelijk, MAAR de TS gaf zelf al aan geen tabak-achtige dingen te willen roken.

Maar ben het wel met je eens over een bong.
Pas weer eens uit een gewoon puurpijpje gerookt ( wel zo'n langere) en toen besefte ik dat ik toch wel erg van me bong(s) hou :hearteyes:
S
SmookeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wiet in een Sisha roken is wel mogelijk, ik heb het al 2 keer in een Sisha gerookt ( met gewoon waterpijp tabak erin ) en dat werkte aardig goed, het gaat natuurlijk altijd om de hoeveelheid en wat voor wiet enz.
maar als je het doet zou ik het goed vermalen en dan verspreid door het tabak doen, dus misschien zo:

--------------------
waterpijptabak
--------------------
wiet
--------------------
waterpijptabak
--------------------
wiet
--------------------
waterpijp tabak
--------------------

Dus kleine laagjes, zodat je niet alles in 1 keer verbrand met het kooltje :mrgreen:
T
TheDarkPoetLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hallo iedereen.

Ik heb op DF rondgespeurd, ben het internet afgegaan en ze spreken elkaar overal tegen. Misschien wéét iemand het hier - uit ervaring - zeker:

kan je weed (dus niet hasj) puur met een waterpijp blowen en daar goed high van worden? Dus geen BONG maar WATERPIJP of shisha (hier is veel verwarring over blijkbaar). Goed, bong = soort waterpijp maar ff niet te veel op de details afgaan aub.

Of moet je er echt tabak bij doen? Want ik rook niet veel meer en zou eigenlijk helemaal van die nicotine/tabakachtige dingen af willen zijn. Ik ben het beu. High = :hearteyes:

Of zeg je van: nee man het effect van waterpijp is brol... Doe het goed als je puur wilt doen en koop een pijpje, vaporizer of bong. (al is vapo lastig te vinden in België...)


Alvast bedankt!
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zou moeten kunnen lijkt me?
Ik heb er echter altijd fruit tabak bij gebruikt (Fruit tabak+Wiet=Aanrader echt heerlijk)
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#7
Goeie vraag, ik wil zelf binnenkort ook een shisha kopen dus ik ben benieuwd naar het antwoord.
p
paweloniusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je wordt er sowieso high of stoned van. Het punt is alleen dat het zulke grote gaten zijn in de sisha. Wat je kunt doen is nicotine vrije tabak kopen, en dat als dun laagje eroverheen leggen. Anders valt je wiet in het water :tongueout: Of je moet er een gaasje overheen leggen. maar kwa effect werkt het zeker!
I
IZ420Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zie niet waarom je liever wiet puur door een turkse waterpijp zou roken dan door een bong.
Ik zie geen verschil, behalve dat het moeilijker is..
T
TheDarkPoetLid
01-01-2024, 00:00
#10
pawelonius zei:
Je wordt er sowieso high of stoned van. Het punt is alleen dat het zulke grote gaten zijn in de sisha. Wat je kunt doen is nicotine vrije tabak kopen, en dat als dun laagje eroverheen leggen. Anders valt je wiet in het water :tongueout: Of je moet er een gaasje overheen leggen. maar kwa effect werkt het zeker!
Klik om te vergroten...

Dus gaasje erover zodat de wiet niet in het water valt en je kan het puur doen?
T
TheDarkPoetLid
01-01-2024, 00:00
#11
IZ420 zei:
Ik zie niet waarom je liever wiet puur door een turkse waterpijp zou roken dan door een bong.
Ik zie geen verschil, behalve dat het moeilijker is..
Klik om te vergroten...

De sfeer...
T
TheDarkPoetLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hislordship zei:
Zou moeten kunnen lijkt me?
Ik heb er echter altijd fruit tabak bij gebruikt (Fruit tabak+Wiet=Aanrader echt heerlijk)
Klik om te vergroten...

Ga ik toch wel eens proberen denk ik :)
T
TheDarkPoetLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bedankt voor de reacties! Ik zal zeker eens weed met een Shisha proberen, maar ik heb toch besloten om een bong te kopen. Zo'n Ice Waterpijp van Azarius, die ziet er fantastisch uit!

Fijne 11e november allemaal

:stoned:
A
Arjan`Lid
01-01-2024, 00:00
#14
het is wel te doen, wat je het beste kan doen is ook geen hele top erin doen maar gaasje(het beste een pipescreen maar dan een stuk groter weet aleen niet of die bestaan:P
en en dan je wiet grinden en dan eroverheen verspreiden heb je een groter contactoppervlak-> meer thc extractie --> stoneder :stoned:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Arjan` zei:
het is wel te doen, wat je het beste kan doen is ook geen hele top erin doen maar gaasje(het beste een pipescreen maar dan een stuk groter weet aleen niet of die bestaan:P
en en dan je wiet grinden en dan eroverheen verspreiden heb je een groter contactoppervlak-> meer thc extractie --> stoneder :stoned:
Klik om te vergroten...

Gewoon grote pipescreens, heb je in allerlei maten tot best wel groot.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#16
gewoon met die fruittabak roken, je word zowiezo niet zo stoned van een Shisha!!
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#17
gNuxx zei:
gewoon met die fruittabak roken, je word zowiezo niet zo stoned van een Shisha!!
Klik om te vergroten...

Waarom? Zonder net zo goed en als je geen tabak wilt gebruiken.

Waarom zou je niet zo stoned kunnen worden van een shisha?
Net zo stoned al van welke andere methode ook, ligt er maar net aan hoeveel je gebruikt. ( wiet/hasj en tabak)
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#18
PepTalk zei:
gNuxx zei:
gewoon met die fruittabak roken, je word zowiezo niet zo stoned van een Shisha!!
Klik om te vergroten...

Waarom? Zonder net zo goed en als je geen tabak wilt gebruiken.

Waarom zou je niet zo stoned kunnen worden van een shisha?
Net zo stoned al van welke andere methode ook, ligt er maar net aan hoeveel je gebruikt. ( wiet/hasj en tabak)
Klik om te vergroten...

Waarom de fuck zou je dan een shisha kopen, die dingen zijn er voor om er fruit tabak in te roken. Als je een pure pijp wilt roken koop dan een waterpijp.

Als jij je droge wiet boven in de kop doet, en je legt daar een kooltje bovenop, dan verbrand al je wiet direct. Het is ook niet voor niets dat die turkse tabak zo nat en kleverig is..
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#19
gNuxx zei:
PepTalk zei:
gNuxx zei:
gewoon met die fruittabak roken, je word zowiezo niet zo stoned van een Shisha!!
Klik om te vergroten...

Waarom? Zonder net zo goed en als je geen tabak wilt gebruiken.

Waarom zou je niet zo stoned kunnen worden van een shisha?
Net zo stoned al van welke andere methode ook, ligt er maar net aan hoeveel je gebruikt. ( wiet/hasj en tabak)
Klik om te vergroten...

Waarom de fuck zou je dan een shisha kopen, die dingen zijn er voor om er fruit tabak in te roken. Als je een pure pijp wilt roken koop dan een waterpijp.

Als jij je droge wiet boven in de kop doet, en je legt daar een kooltje bovenop, dan verbrand al je wiet direct. Het is ook niet voor niets dat die turkse tabak zo nat en kleverig is..
Klik om te vergroten...

Misschien heeft hij/zij die al, en wil eens puur roken.

Over het verbranden heb je misschien een punt, maar je kunt je wiet ook ietswat bevochtigen of er op een andere manier voor zorgen dat het kooltje niet rechtstreeks in aanraking komt met de wiet. ( aluminium folie oid.)
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#20
TheDarkPoet zei:
Bedankt voor de reacties! Ik zal zeker eens weed met een Shisha proberen, maar ik heb toch besloten om een bong te kopen. Zo'n Ice Waterpijp van Azarius, die ziet er fantastisch uit!

Fijne 11e november allemaal

:stoned:
Klik om te vergroten...
Ja! Dan is het hele topic voor niets geweest! :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."