#1
Nou ja, ik ga over een tijdje toch een shisha kopen, maar wel gewoon om smeultabak mee te roken. Voor het smaakjeTheDarkPoet zei:Nee want ik wilde echt een shisha gaan halen voor weed mee te roken. Maar uit de reacties heb ik ondervonden dat het niet echt rendeert en dat een bong beter zou zijn... Toch niet zinloos? + Hoeft niemand anders het meer te vragen...
Veur de lakker wôr!
. (wel goed door elkaar heen mengen)