Zou moeten kunnen lijkt me?
Ik heb er echter altijd fruit tabak bij gebruikt (Fruit tabak+Wiet=Aanrader echt heerlijk)
Ik heb er echter altijd fruit tabak bij gebruikt (Fruit tabak+Wiet=Aanrader echt heerlijk)
pawelonius zei:Je wordt er sowieso high of stoned van. Het punt is alleen dat het zulke grote gaten zijn in de sisha. Wat je kunt doen is nicotine vrije tabak kopen, en dat als dun laagje eroverheen leggen. Anders valt je wiet in het waterOf je moet er een gaasje overheen leggen. maar kwa effect werkt het zeker!
IZ420 zei:Ik zie niet waarom je liever wiet puur door een turkse waterpijp zou roken dan door een bong.
Ik zie geen verschil, behalve dat het moeilijker is..
Hislordship zei:Zou moeten kunnen lijkt me?

Arjan` zei:het is wel te doen, wat je het beste kan doen is ook geen hele top erin doen maar gaasje(het beste een pipescreen maar dan een stuk groter weet aleen niet of die bestaan:P
en en dan je wiet grinden en dan eroverheen verspreiden heb je een groter contactoppervlak-> meer thc extractie --> stoneder![]()
gNuxx zei:gewoon met die fruittabak roken, je word zowiezo niet zo stoned van een Shisha!!
PepTalk zei:gNuxx zei:gewoon met die fruittabak roken, je word zowiezo niet zo stoned van een Shisha!!
Waarom? Zonder net zo goed en als je geen tabak wilt gebruiken.
Waarom zou je niet zo stoned kunnen worden van een shisha?
Net zo stoned al van welke andere methode ook, ligt er maar net aan hoeveel je gebruikt. ( wiet/hasj en tabak)
gNuxx zei:PepTalk zei:gNuxx zei:gewoon met die fruittabak roken, je word zowiezo niet zo stoned van een Shisha!!
Net zo stoned al van welke andere methode ook, ligt er maar net aan hoeveel je gebruikt. ( wiet/hasj en tabak)
Waarom de fuck zou je dan een shisha kopen, die dingen zijn er voor om er fruit tabak in te roken. Als je een pure pijp wilt roken koop dan een waterpijp.
Als jij je droge wiet boven in de kop doet, en je legt daar een kooltje bovenop, dan verbrand al je wiet direct. Het is ook niet voor niets dat die turkse tabak zo nat en kleverig is..
Ja! Dan is het hele topic voor niets geweest! :PTheDarkPoet zei:Bedankt voor de reacties! Ik zal zeker eens weed met een Shisha proberen, maar ik heb toch besloten om een bong te kopen. Zo'n Ice Waterpijp van Azarius, die ziet er fantastisch uit!
Fijne 11e november allemaal
![]()
Aalpoepert zei:Ja! Dan is het hele topic voor niets geweest! :PTheDarkPoet zei:Bedankt voor de reacties! Ik zal zeker eens weed met een Shisha proberen, maar ik heb toch besloten om een bong te kopen. Zo'n Ice Waterpijp van Azarius, die ziet er fantastisch uit!
Fijne 11e november allemaal
![]()
PepTalk zei:gNuxx zei:gewoon met die fruittabak roken, je word zowiezo niet zo stoned van een Shisha!!
Nou ja, ik ga over een tijdje toch een shisha kopen, maar wel gewoon om smeultabak mee te roken. Voor het smaakjeTheDarkPoet zei:Nee want ik wilde echt een shisha gaan halen voor weed mee te roken. Maar uit de reacties heb ik ondervonden dat het niet echt rendeert en dat een bong beter zou zijn... Toch niet zinloos? + Hoeft niemand anders het meer te vragen...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."