#1
Hallo iedereen.
Ik heb op DF rondgespeurd, ben het internet afgegaan en ze spreken elkaar overal tegen. Misschien wéét iemand het hier - uit ervaring - zeker:
kan je weed (dus niet hasj) puur met een waterpijp blowen en daar goed high van worden? Dus geen BONG maar WATERPIJP of shisha (hier is veel verwarring over blijkbaar). Goed, bong = soort waterpijp maar ff niet te veel op de details afgaan aub.
Of moet je er echt tabak bij doen? Want ik rook niet veel meer en zou eigenlijk helemaal van die nicotine/tabakachtige dingen af willen zijn. Ik ben het beu. High =
Of zeg je van: nee man het effect van waterpijp is brol... Doe het goed als je puur wilt doen en koop een pijpje, vaporizer of bong. (al is vapo lastig te vinden in België...)
Alvast bedankt!
Ik heb op DF rondgespeurd, ben het internet afgegaan en ze spreken elkaar overal tegen. Misschien wéét iemand het hier - uit ervaring - zeker:
kan je weed (dus niet hasj) puur met een waterpijp blowen en daar goed high van worden? Dus geen BONG maar WATERPIJP of shisha (hier is veel verwarring over blijkbaar). Goed, bong = soort waterpijp maar ff niet te veel op de details afgaan aub.
Of moet je er echt tabak bij doen? Want ik rook niet veel meer en zou eigenlijk helemaal van die nicotine/tabakachtige dingen af willen zijn. Ik ben het beu. High =
Of zeg je van: nee man het effect van waterpijp is brol... Doe het goed als je puur wilt doen en koop een pijpje, vaporizer of bong. (al is vapo lastig te vinden in België...)
Alvast bedankt!
