Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Haalllllooo, Ik heb een vraag! Ik ging gister namelijk blowen (hasj & 4 hijsjes wiet ofzo) een uur(?) daarna had ik ontzettend last van mn maag, een steek in mijn zij bij mn blinde darm of lever in de buurt. Zelfs als ik inademede deed het meer pijn, welke beweging ik ook maakte. deed zoooo'n pijn. op een gegeven moment kreeg ik een "soort hik", en moest ik kotsen. Iemand enig idee wat dit is?"
"Nee, ik heb dit ook altijd een dag nadat ik geblowt heb, ik heb dan alleen heel erg last van dezelfde steken als gisteravond. Alleen was het gisteravond heel erg en hoef ik normaal nooit te kotsen. Ik was ook niet misselijk, het kwam ineens, alsof mijn lichaam zei: dit moet eruit, als een spastische reactie, ineens: BAM ! Het kwam dus niet door misselijkheid."
"blabla. zei: Nee, ik heb dit ook altijd een dag nadat ik geblowt heb, ik heb dan alleen heel erg last van dezelfde steken als gisteravond. Alleen was het gisteravond heel erg en hoef ik normaal nooit te kotsen. Ik was ook niet misselijk, het kwam ineens, alsof mijn lichaam zei: dit moet eruit, als een spastische reactie, ineens: BAM ! Het kwam dus niet door misselijkheid. Klik om te vergroten... En ik heb wel regelmatig geblowd, ik vind het gewoon raar omdat ik deze steken altijd heb maar het de laatste keer een beetje uit de hand liep Vraag me af wat het is, want blijkbaar heeft het wel met het blowen te maken, aangezien ik het altijd heb de volgende dag."