#1
Nick de Neger zei:Als je uit belgië komt zal het wel duurder zijn....
? hoe beodel je ?
als je het in belgië koopt bedoel je dan ?
want als ik ga winkelen in nederland betaal ik het zelfde als een nederlander hoor
€12 voor 1.8 gr ofzo en dus €6 voor 0.90g en €3 voor 0.45g en 1.5€ voor 0.225g en €0.75 voor 0.1125g ? ow wat lijkt wiet dan cheap