Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste medetrippers! a.s. vrijdag ga ik voor de 2e keer met mijn beste vriend trippen! Heb nu al weer de positieve kriebels , de vorige keer was namelijk geniaal en heb er weer de volste vertrouwen in Het enige waar ik mezelf een beetje zorgen om maak is dat ik 2 dagen geleden verkouden ben geworden, en het is een redelijk pittige verkoudheid. Kan dat nou kwaad? als je verkouden bent en je gaat paddo's gebruiken? Alvast bedankt !"
"Mooi report! en oesters zijn sowieso geniaal laat staan als je lekker gaat op de truffels Dat je de kracht er nog voor had om te koken.. ik kon namelijk alleen maar slap ouwehoeren en enorme lachkicks krijgen.."
"Dripptone bedankt voor je reactie. Ik heb sowieso het gevoel dat dit de ergste dag van mijn verkoudheid is. Je hebt dat meestal dat er een dag is die gewoon uitermate KUT is. En ik moet zeggen dat een blowtje wel helpt.. Dus het is gewoon de usual druipneus,verstopte neus, en het hoesten geen koorts gelukkig!"
"Bedankt voor de reacties ! Moet zeggen dat gister mijn ergste dag is geweest hoofdpijn alles vol snot en ga zo maar door , Vanochtend lekker op de fiets gezeten naar mijn werk inplaats van auto. Frisse buitenlucht doet je goed als je verkouden bent. Heb wel gewoon geblowed , want dat helpt bij mij altijd extra goed als ik verkouden ben..kan dan tenminste normaal in slaap vallen zonder continue mezelf te irriteren aan mijn verstopte neus. Smaak en reuk komt met vlagen terug dus ik heb er de volste vertrouwen in dat het morgen alweer een stuk beter gaat ! Erg excited! heb wel weer eens zin in een goede trip. Nog aanraders om te doen als je thuis je geest veruimende paddestoeltjes hebt gegeten? ( mijn laatste keer was namelijk in een park en waande mezelf in de foute 'butterfly' clip van crazytown )"
"Beste gebruikers! Ik ben meer van het mee lezen op dit forum, maar nu besluit ik toch zelf maar weer even wat te schrijven, aangezien ik een klein probleempje heb. Sinds maandag ben ik voor de 2e keer gestopt met blowen omdat ik begon te merken dat ik er te afhankelijk van aan het worden was. S'avond lekker naar de shop een kant en klare joint halen, vervolgens even snel wat te bikken halen en dan lekker blowen op het balkon met muziek erbij. Mijn beste vriend is ook een fanatieke blower die zonder moeite 5 joints of meer per avond weg blowt, en als hij dan naar mij kwam waren het altijd feestjes.. lekker genieten van alle prikkels. Bij hem schijnt het allemaal prima te gaan. geen idee of het herkenbaar is voor de mensen hier maar naar mate ik meer ging blowen werd ik enorm onzeker over de meest achterlijke dingen.. en het beperkte me in enorm veel dingen. Goed, nu dat ik dus een paar dagen ben gestopt heb ik enorme koppijn s'avonds.. maar echt alleen s'avonds wat gecombineerd gaat met koude klamme handen, onrustig, maar ook momenten dat ik iedereen de oren van de kop lul. Toen ik de eerste keer ben gestopt had ik daar niet echt last van..zolang ik maar niet zag dat iemand aan het blowen was. Hebben meer mensen hier ervaring mee? of wat tips? Ook nu glijden mijn vingers namelijk continue weg over de toetsjes van mijn toetsenbord en echt fijn is het niet haha Groeten! lesdeux"
"rook nog wel gewoon tabak ja.. als dat van me afgepakt wordt trek ik het denk ik nog slechter.. maar het is gewoon enorm vervelend, maar moet nu even doorbijten !"