Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat verstaan we eigenlijk onder 'goede wiet'?

Wat verstaan we eigenlijk onder 'goede wiet'?

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hej!

Iedereen heeft het altijd over goede wiet en slechte wiet. "bij die shop hebben ze goede/slechte wiet". Maar wat verstaan we eigenlijk onder 'goede wiet'? Is dat niet gewoon afhankelijk van wat een individu wil? vinden jullie sterke wiet 'goed'? of juist smakelijke wiet? of de wat neutralere?
Wat is dan een slecht wietje nog?


brand loos! brandlopen
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#2
Alle wiet is goed als je er maar stoned van wordt, het naar wiet smaakt zonder rommel erop gespoten, een heerlijke lucht verspreid & het geen takken en bladafval is. EN DROOG

Er is veel rommelwiet hoor, niet te doen
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#3
of te droge cq natte wiet....ken je dat? van die kurkdroge zakjes? dat als je er alleen al naar kijkt en het verbrokkeld? :smilingimp:

of wiet die eigenlijk nog niet droog genoeg is om te verkopen? waar je je grinder op stuk draait? :smilingimp:

het moet er net tussen in zitten...

mischien koop ik wel zo'n cigar humidor...kijken of dat werkt..
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#4
Combinatie van factoren als smaak, structuur en effect. Grootste gedeelte is denk ik dus per individu bepaalt. Ook wel logisch, je hoort vaak verschillende meningen over shops.
Voor mij is een wiet goed als hij gewoon lekker smaakt en goed te roken is. Heb eigenlijk pas 1 keer echt slechte wiet gehad. Had er nog niet zo veel verstand van en zag iets van 2.7 gram voor 10 euro ofzo. Dus ik dacht ja toch probeer ik wel even (had natuurlijk niet echt hoge verwachtingen voor die prijs maar alsnog). Maargoed dat was dus Thai. Helemaal bruin, brak zo af en verkruimelde echt te snel. Het rook ook niet echt naar wiet. Was gewoon echt troep. Omdat we er al niet veel van verwachtte gewoon een pure gedraait met zn 2e. Echt geen effect en de smaak was ook niet je van het. (Eigenlijk had ik het gewoon niet moeten kopen toen ik zag hoe het eruit zag. maarja voor die 10 euro dacht ik, ja boeie.)
Maarja later kwam ik er dus achter dat thai altijd crap is. [ is me verteld in ieder geval]
Maargoed, als je wiet gewoon groen van kleur is, met thc kristallen en die kleine oranje draadjes[ hoeft niet per se], goed ruikt, beetje plakt zit het wel goed. Merk wel dat ik vaak de donkerdere soorten wat sterker vind, en wietjes met een lichtgroene kleur wat minder sterk. Maarja dat zal wel tussen de oren zitten I think.
Maar als ik er gewoon lekker stoned van word zonder een gram weg te hoeven paffen vind ik het wel goed. Heb ook nog nooit een soort gerookt die ik vies vond ofzo.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Heel simpel, Goede smaak, hoog THC-percentage en makkelijk verkruimelbaar, aangezien toen ik nog blowde, ik alleen puur rookte.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
iSmokex zei:
Maarja later kwam ik er dus achter dat thai altijd crap is. [ is me verteld in ieder geval]
Klik om te vergroten...
Haha, ik snap niet hoe mensen dat kunnen roken. "Ja het smaakt naar mint." Bullshit, bedorven pizza ofzo, bahbah.
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#7
Exceptional Insight zei:
iSmokex zei:
Maarja later kwam ik er dus achter dat thai altijd crap is. [ is me verteld in ieder geval]
Klik om te vergroten...
Haha, ik snap niet hoe mensen dat kunnen roken. "Ja het smaakt naar mint." Bullshit, bedorven pizza ofzo, bahbah.
Klik om te vergroten...

ik zou het anders niet afslaan :tongueout: heb echt teveel op en heb geen weed meer :angry: :openmouth:
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#8
Exceptional Insight zei:
iSmokex zei:
Maarja later kwam ik er dus achter dat thai altijd crap is. [ is me verteld in ieder geval]
Klik om te vergroten...
Haha, ik snap niet hoe mensen dat kunnen roken. "Ja het smaakt naar mint." Bullshit, bedorven pizza ofzo, bahbah.
Klik om te vergroten...
Ja toen ik het zakje wat beter bekeek buiten dacht ik ook van ja kanker xD in de winkel viel het nog mee. Maar het smaakte inderdaad echt niet lekker ofzo, was wel te doen opzich (had ook eens salvia bladeren in een joint gerookt pfff dat is pas goor xD ja door de bong werkte niet, waterpijp ook niet, op kauwen ook niet dus dedenw e dat ook nog maar).
Maarja weet wel dat ik nooooooit meer Thai ga halen, bah. Kan je nog beter knipafval roken denk ik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."