#1
iSmokex zei:Oké ja tijdens is het niet echt lekker ofzo. Wel eens gedaan in de pauze van school, had je net genoeg tijd om naar t parkje te gaan, joint te draaien en roken maar dan moest je tussendoor wel eten![]()
Had je dan zo een korte pauze? Ik kon gemakkelijk eten en een jointje of 3 roken (met een groep van 3-4 man dan).

