Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet of niet?

Wiet of niet?

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
ApolloRulezLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hee mense,
Ik ging pas met een maat in een tussenuur blowen.
Hij had, wat hij zei, 2 gram wiet bij zich.
Heel goed kon die niet draaien dus hij had de 2 gram allemaal in het midden gegooit en een beetje shag er omheen. Op gegeven moment kwamen we bij het midden en ik kreeg vrijwel alles in 2 keer hijsen binnen.

Even later liep ik terug en kreeg ik een 'lopende band' gevoel. Ik liep maar het voelde niet alleen alsof ik stil stond, ik zag ook alles echt stilstaan! Het was zelfs zo erg dat ik op gegeven moment tegen iets aan liep dat ik op dat moment een stuk verder op zag staan..

Kan dit wiet geweest zijn of was het misschien iets anders?
a
acidctjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je 2 gram wiet in 2 hijsen binnen krijgt is het best normaal dat je daar redelijk hard van gaat spacen :stoned:

peace
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit kan wiet zijn ja, maar 2 gram in een joint is veels te veel, weet je zeker dat het 2 gram was?
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat stil staan gevoel heb ik vaak.
Komt gewoon door te veel in 1 keer roken.

Btw 0.5/1gram meer dan genoeg voor een goeie tjaap. :stoned:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
dit hoort in de coffeeshop...
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat het 2 gram was, zal sowieso wel onzin zijn

Maar dit kan idd gebeuren ja.. enjoy it! :)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
2 gram krijg je amper in een joint. Dan heb je al een redelijk dikke pure toeter.
De effecten die je beschrijft zijn de trippy effecten die een hoge dosis met zich mee brengen.

Rook de volgende keer ( als het deze keer beviel, en er een volgende keer komt) een goed gedraaide joint, met zoals al eerder gezecht 0,5 gram. Als beginner is dit met z'n 2e ruim voldoende.
p
paweloniusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Aah, het lopende band gevoel ^^ mooie omschrijving, zo heb ik het nog nooit gedacht :tongueout: maargoed, ik ga in de herhaling vallen: dat is de wiet.
Van wiet veranderd perceptie van tijd. Gaat een stuk trager meestal. Ik neem aan dat je een zware tijd hebt gehad in het klaslokaal daarna? :tongueout:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Effect van wiet maar 2 gram in je joint pfffffffff ..... ff inlezen :wink:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Met 2 gram puur moet je toch al moeite doen om je vloeitje nog dicht te krijgen :tearsofjoy:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oom Klaas zei:
Met 2 gram puur moet je toch al moeite doen om je vloeitje nog dicht te krijgen :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Just what i said..

Denk dat als ik nu nog 2 gram wiet zou roken, ik zelfs nog achter over zou slaan.
Aan lopen zou ik iig niet hoeven denken.
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oom Klaas zei:
Met 2 gram puur moet je toch al moeite doen om je vloeitje nog dicht te krijgen :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Laat staan die twee hijsen waar alle wiet in zat :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."