#1
ik kots van alle mensen die geloven kanker te kunnen genezen met ''wondermiddeltjes''. 't is like we're back in the far west yo. ''hennep tegen kanker!''
komop =/
komop =/
Irezz zei:ik kots van alle mensen die geloven kanker te kunnen genezen met ''wondermiddeltjes''. 't is like we're back in the far west yo. ''hennep tegen kanker!''
komop =/

PepTalk zei:Qua tijd is het zondagochtend, maar ik moet nog gewoon naar bedje toe hoor!
Dus een ontbijt koek gaat er niet in.. Hoewel ik wel een paar krentebollen heb liggen die na een heerlijke bong met bubble gum wel naar binnen gaan.
Hasj olie is zeker erg lekker danwel functioneel!![]()
En zelf maken smaakt het beste!
Knipafval FTW![]()
PepTalk zei:Je bent toch niet in de war met gruis he?
PepTalk zei:Tja, als je een spacecake nog niet kunt bakken zou ik niet aan BHO beginnen nee.
Maar het is zeker gewoon goed te doen.
Maar in veel shops verkopen ze ook gewoon space cake hoor, is een beetje diezelfde opgewekte high als olie, maar dan wat harder.
PepTalk zei:Vraag het eens.
Anders weten hun wel waar de dicht bijzijnste shop zitten die ze wel hebben, zo zijn de bij de wit dan wel weer![]()
PepTalk zei:Zitten er in r'dam zowiso een paar die cake hebben.
Kan zo niet opnoemen welke of waar, want ben daar alleen in erg niet nuchtere staat geweest.
PepTalk zei:Nee hoor, ze hebben gelijk
Anders zou je het wel in de shop kunnen kopen!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."