Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPlanten groei

Planten groei

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoezo mag er niet geteeld worden, is toch jou tuin?

Maar, wiet ruik je gewoon, zeker als je bijna oogst.
b
brasweedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zoek een goede weed plant die niet te groot wordt, en niet ruikt.
Waar ik woon mag er niet geteeld worden en ik wil ze gewoon in de tuin zetten.
Voor mij gaat er nog steeds niets boven de Nederlandse kwaliteit.
:stoned:
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#3
Weet er weinig van maar niet ruiken gaat in elk geval lastig worden. Alle wiet verspreid behoorlijk geur, en de enige variatie is dat sommigen erger geuren.

Weet niet hoe je buren zijn maar wellicht willen ze wel zwijgen tegen instanties in ruil voor wat oogst :wink:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#4
Stekje kopen, in de buitenlucht als het niet aan de kant van het straat is zal de geur opzich nog meevallen...

NLX?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Beanhead zei:
Stekje kopen, in de buitenlucht als het niet aan de kant van het straat is zal de geur opzich nog meevallen...

NLX?
Klik om te vergroten...

1 plant ruik je al zo op 10 meter afstand.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik zet dit even in de coffeeshop...
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#7
je bent al te laat om iets buiten te zetten had je iest vroeger mee moeten beginnnen als jou was zal ik voor een lowryder gan word niet hoger dan 40 cm maar dat dus voor volgend jaar want dit jaar ga je het zonder lampen erbij niet meer redden

azarius die banner boven an de site kan je zaadjes bestellen effe zoeken en je vind vast een lekekr soortje voor volgendjaar

:stoned:
k
keerLid
01-01-2024, 00:00
#8
:confused:
p
pannesLid
01-01-2024, 00:00
#9
hij woont in zuidamerika en oom klaas jij verdient een plaats in het guiness book of records als je een plant van 10 meter afstand kan ruiken.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Is ook een beetje overdreven, maar 5 meter lukt zeker wel.
Planten van een maat van me hebben net kleine topjes en ruik je door z'n hele tuin.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oom Klaas zei:
Is ook een beetje overdreven, maar 5 meter lukt zeker wel.
Planten van een maat van me hebben net kleine topjes en ruik je door z'n hele tuin.
Klik om te vergroten...

Je zal wel moeten concurreren met mijn buurman want die
heeft ze ook geroken van op +-10 meter... :)

Gelukkig maakt die er geen probleem van, 't is maar wiet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."