#1
Ik denk dat je meer in huis mag hebben want je mag planten hebben en als je daar maar 5g van haalt doe je toch iets verkeerd denk ik.
KoxBox zei:Dus je mag planten hebben maar geen oogst. :P
Hufters.Dr Gonzo zei:KoxBox zei:Dus je mag planten hebben maar geen oogst. :P
officieel mag je helemaal geen planten hebben,als ze je plantje in de achtertuin zien staan mogen ze hem zo meenemen...
Haha, yeah man! Fuck yeah!Dr Gonzo zei:

Dr Gonzo zei:KoxBox zei:Dus je mag planten hebben maar geen oogst. :P
officieel mag je helemaal geen planten hebben,als ze je plantje in de achtertuin zien staan mogen ze hem zo meenemen...
Dr Gonzo zei:
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."