Qua uiterlijk dat je mooi naar een dikke tak kan kijken die over gespannen visdraad ligt, bedoel ik ![:grin:]()
ik dacht gehoord te hebben dat een kartonnen doos ofzo goed was, omdat het vocht dan wat in het karton kon trekken...Oom Klaas zei:Hoezo in een doos?
Er moet constant verse lucht bij kunnen komen.
Vaak worden gewoon complete takken aan een visdraadje ofzo gehangen in een goed geventileerde ruimte.
In ieder geval niet in een doos
Pepnoize zei:ik dacht gehoord te hebben dat een kartonnen doos ofzo goed was, omdat het vocht dan wat in het karton kon trekken...Oom Klaas zei:Hoezo in een doos?
Er moet constant verse lucht bij kunnen komen.
Vaak worden gewoon complete takken aan een visdraadje ofzo gehangen in een goed geventileerde ruimte.
In ieder geval niet in een doos
gewoon hier in mn slaapkamer ofzo is geen optie, ouders weten hier niets van en moet zo blijvenen het zijn al geknipte topjes dus in een kast ophangen ofzo is ook geen optie ...
maar toch bedankt Klaas![]()
iemand dat het vochtig / klammig zijn kan verklaren en daarvoor hulp kan bieden?

Oom Klaas zei:Dat gaas idee is ook nog wel slim!
PepTalk zei:Oom Klaas zei:Dat gaas idee is ook nog wel slim!
Bij ''professionele'' kwekers word alles op droogrekken gedroogd. Dus gewoon losse, geknipte topjes op zo'n groot stuk ''gaas op pootjes''.
Ik hang liever takken met blad en al op:)
Oom Klaas zei:Qua uiterlijk dat je mooi naar een dikke tak kan kijken die over gespannen visdraad ligt, bedoel ik![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."