ik heb de grote kartonnen doos nu open onder mijn bed staan, en zal proberen deze zoveel mogelijk nog wat extra circulerende lucht te geven... maar ergens ophangen is geen optie, het zijn namelijk allemaal al getrimde topjes met zo goed als geen tak meer er aan ..
ik weet echt niet wat het is, de wiet lijkt wel te zweten... echt vreemd , het lijkt alsof hij vochter en natter is dan wanneer ik begon met het extra drogen.
misschien is er haarlak ofzo op gedaan ? is het hard worden van de assen hier een symptoom van ? (je kent dat wel, wanneer je de assen er niet af kan tikken maar ze er bijna af "breken")
ik ga het nog even aankijken en als het niet betert ga ik het ladingetje terug doen...
het ging dus zo ; ik zei die gast... de wiet geeft harde assen als je hem rookt.
hij gaf me dan de raad van hem nog wat te drogen... met dit dus als gevolg
![:)]()
heel vreemd allemaal
in ieder geval bedankt al voor de goede raad allemaal !
