Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlaapproblemen door blowen...

Slaapproblemen door blowen...

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
Joint-EvangelistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou ik heb in de vakantie dag in dag uit me helemaal suf geblowed,
wat nu dus niet meer kan omdat ik weer naar school ga (=beter!)
en nou heb ik dus sinds ik meteen abrupt ben gestopt met blowen
dat ik zegmaar last heb van het in slaap komen... soms lijkt het wel gewoon
alsof ik slaap met me ogen open (soort van sluimerstand!) wanneer ik me dit
besef en tijdsbesef weer z'n intreden doet ervaar ik dit echt als kut weetjewel :P
en nu doe ik zegmaar gewoon 1 jointje per week (soms 2-3) op alleen vrijdag/zaterdag.
dit zorgde dus voor de hierboven beschreven kwaaltjes... maar nu ben ik eergister
lekker uitgeweest had wat alcohol op en nog een jointje bij gedaan, en nu kan
ik dus echt niet meer slapen!, wat dus betekend met tijdsbesef (ogen dit x gelukkig wel gesloten)
in bed liggen, wachten voor de tijd om voorbij te gaan, en dit is wat ik nou noem echt flink
klote! dit is dag 2 dat ik dit nu heb en ben nu bezig gewoon te proberen me bioritme
weer regelmatig te krijgen om te kijken of dit misschien helpt :confused: !

Nouja heeft iemand dit zelfde meegemaakt? of heeft iemand een goede tip!
alle hulp is welkom! :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gewoon compleet stoppen met blowen en door de zure appel heen bijten.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Inderdaad gewoon stoppen, ga bewegen/leuke dingen doen en komende tijd even op een vast tijdstip naar bed en eruit om de structuur er weer in te brengen
T
TokoBali2Lid
01-01-2024, 00:00
#4
En met een weekje of 2 is het ook voorbij en slaap je vaster en beter dan met wiet.
J
Joint-EvangelistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha ok, zal ik doen!
word nog moeilijk tijdens vakantie maar inderdaad eventjes doorbijten! :grin:
ik hou jullie wel op de hoogte van de hopelijke voor uitgangen :wink: !

nouja dank je wel voor adviezen hea!
Bonjourneé!
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Joint-Evangelist zei:
soms lijkt het wel gewoon
alsof ik slaap met me ogen open (soort van sluimerstand!) wanneer ik me dit
besef en tijdsbesef weer z'n intreden doet ervaar ik dit echt als kut weetjewel
Klik om te vergroten...

dat is toch juist lekker?
het in bed liggen met je ogen dicht en tijdsbesef ervaren is inderdaad kut, maar gewoon lekker dood voor je uit staren zonder dat je doorhebt dat je het al een half uur doet vind ik altijd wel grappig :smoke:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#7
gewoon liggen en het laten gebeuren als je met tijdd gaat bezig houden en hoelaat is het is slaap je al zowieso slechter
P
Pizza HazeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zou voor haze gaan. :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."