Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFucked up door wiet?

Fucked up door wiet?

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
stefan300Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo, Ik gebruik en af en toe wat xtc en regelmatig alcohol en ook wiet de laatste tijd. Maar ik voel me sinds kort een beetje raar alsof ik altijd heel lichtelijk stoned ben :confused:. Ook is mijn concentratie minder en ben ik minder alert. Ik ben nu al een paar weken gestopt met blowen (En heb ook geen xtc meer gebruikt want dat doe ik niet zo vaak) en het is gelukkig minder aan het worden.

Ik heb een week of 3 elk weekend met vrienden wat geblowd en daarvoor 1 of 2 keer. Maar dat was eigenlijk helemaal niet veel maar Ik denk dat het rare gevoel toch door het blowen komt. Omdat het ook het meeste daarop lijkt. Maar dat gevoel is volgens mij niet normaal als ik al weken niet geblowd heb, herkent iemand dit? of weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen? De joints waren trouwens wel erg sterk maar ik nam dan ook altijd maar een paar goede hijsen. Mijn vrienden hebben overigens nergens last van en die gebruiken dezelfde xtc. Dus misschien is het iets in combinatie met mij en wiet? :confused:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hmmmz vreemd dat je na zulke korte en niet zon intense inname er zoveel last van hebt. Misschien ben je er gevoelig voor. Bekend met geestelijke ziektes, zoals psychose / depressie toevallig?
s
stefan300Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Flameon zei:
Hmmmz vreemd dat je na zulke korte en niet zon intense inname er zoveel last van hebt. Misschien ben je er gevoelig voor. Bekend met geestelijke ziektes, zoals psychose / depressie toevallig?
Klik om te vergroten...
Nee voor zover ik weet heb ik dat niet. Ik heb trouwens wel eens gelezen dat THC zich opslaat in lichaamsvet. Kan het zijn als je afvalt je dan weer het effect voelt? Waarschijnlijk niet maar ik heb anders ook geen idee waar het vandaan komt.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Voor zover je weet ......
nee datgene wat ij denkt klopt niet.
Ga morgen ff naar de doktor
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vanwaar deze prachtige bump ?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
stefan300 zei:
Flameon zei:
Hmmmz vreemd dat je na zulke korte en niet zon intense inname er zoveel last van hebt. Misschien ben je er gevoelig voor. Bekend met geestelijke ziektes, zoals psychose / depressie toevallig?
Klik om te vergroten...
Nee voor zover ik weet heb ik dat niet. Ik heb trouwens wel eens gelezen dat THC zich opslaat in lichaamsvet. Kan het zijn als je afvalt je dan weer het effect voelt? Waarschijnlijk niet maar ik heb anders ook geen idee waar het vandaan komt.
Klik om te vergroten...

Als het zou kloppen wat je zegt, want dat klopt niet, zit er nog geen logica in. Als je afvalt verlies je vet, dus ook de THC die in het vet zit. Die ga je dan niet merken. Sowieso kan je dat niet merken hoor. :grin:
s
subLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sublimo zei:
stefan300 zei:
Flameon zei:
Hmmmz vreemd dat je na zulke korte en niet zon intense inname er zoveel last van hebt. Misschien ben je er gevoelig voor. Bekend met geestelijke ziektes, zoals psychose / depressie toevallig?
Klik om te vergroten...
Nee voor zover ik weet heb ik dat niet. Ik heb trouwens wel eens gelezen dat THC zich opslaat in lichaamsvet. Kan het zijn als je afvalt je dan weer het effect voelt? Waarschijnlijk niet maar ik heb anders ook geen idee waar het vandaan komt.
Klik om te vergroten...

Als het zou kloppen wat je zegt, want dat klopt niet, zit er nog geen logica in. Als je afvalt verlies je vet, dus ook de THC die in het vet zit. Die ga je dan niet merken. Sowieso kan je dat niet merken hoor. :grin:
Klik om te vergroten...

Ja door liposuctie misschien, maar anders verbrandt je lichaam toch het vet, en dus ook de thc? :P
Denk overigens niet dat je dat na een paar weken nog merkt... Maar ik had dat vroeger wel, als ik een vrijdagavond veel blowde, en dan zaterdagmiddag brak op het hockeyveld stond. Na even rennen begon ik m dan af en toe weer wat te spacen :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
sub zei:
Ja door liposuctie misschien, maar anders verbrandt je lichaam toch het vet, en dus ook de thc? :P
Denk overigens niet dat je dat na een paar weken nog merkt... Maar ik had dat vroeger wel, als ik een vrijdagavond veel blowde, en dan zaterdagmiddag brak op het hockeyveld stond. Na even rennen begon ik m dan af en toe weer wat te spacen :grin:
Klik om te vergroten...

Dan nog komt er echt geen THC vrij in je lichaam waar je van kunt gaan spacen. :P

Misschien verwar je spacen met vermoeidheid ?
M
Muse24Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik denk dat je gewoon een beetje in de loomheid van het stoned zijn bent blijven hangen. Je bent dan wat trager allemaal enzo. Maar nu je niet meer stoned bent, moet je gewoon bewust energierijker gaan doen. Gewoon je dagelijkse bezigheden, doe het alsof je er super plezier i hebt. Dan ben je zo weer de oude hoor. Dat werkt bij mij tenminste.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je wordt over het algemeen val blowen wel veel meer lui en para (voornamelijk als je onder invloed bent).
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Van wiet word je fucked up ja maar wel op een goede manier :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."