#1
Yo mensen met dit topic kun je gaan beschrijven wat je voelt denkt en ziet als je stoned of high bent met een bepaalde wiet soort of een combinatie van meer soorten. Je mag ook meerdere wietjes het gevoel beschrijven.
ik trap af
Bubble gum + NLX of Northeren lights
Van deze mix wordt ik erg stoned, ik heb zelf het geluk dat ik niet veel nodig heb van 0.2 gram in een pijpje ben ik al helemaal van de kaart (misschien zelfs minder)
Als ik stoned ben met die mix dan lijkt het echt of je niet meer in de werkelijke wereld zit. Muziek klinkt heel erg mooi en als ik dan een clip kijk dan ga ik bij alles wat in die clip gebeurt super diep nadenken of ik krijg bepaalde gevoelens of emoties die ik normaal niet krijg. Ik kan dan ook de zelfde clip 40 keer achter elkaar kijken en dan geniet ik er nog van. Soms is de muziek dan zo mooi dat je bijna moet janken. (“Sting fields of gold” is echt een aanrader wat dat betreft om te luisteren als je stoned bent).
Verder worden je emoties versterkt, als iemand een grapje over je maakt dan komt dat veel directer aan. Je weet dat het een grapje is, maar toch ga je er in je wazigheid toch hele tijd over nadenken.
Wat ik ook vaak heb bij stoned zijn is dat als ik me ogen dichtdoe, ik dromen terug kan halen die ik allang vergeten ben en ook de emoties die ik toen had. Dit vind ik vooral erg fascinerend dat je dan gewoon dingen in je onderbewustzijn kan halen die je normaal niet kunt voelen zien of aan kunt denken.
Hebben jullie ook zon effecten of weer totaal iets anders u can tell it here ^^
ik trap af
Bubble gum + NLX of Northeren lights
Van deze mix wordt ik erg stoned, ik heb zelf het geluk dat ik niet veel nodig heb van 0.2 gram in een pijpje ben ik al helemaal van de kaart (misschien zelfs minder)
Als ik stoned ben met die mix dan lijkt het echt of je niet meer in de werkelijke wereld zit. Muziek klinkt heel erg mooi en als ik dan een clip kijk dan ga ik bij alles wat in die clip gebeurt super diep nadenken of ik krijg bepaalde gevoelens of emoties die ik normaal niet krijg. Ik kan dan ook de zelfde clip 40 keer achter elkaar kijken en dan geniet ik er nog van. Soms is de muziek dan zo mooi dat je bijna moet janken. (“Sting fields of gold” is echt een aanrader wat dat betreft om te luisteren als je stoned bent).
Verder worden je emoties versterkt, als iemand een grapje over je maakt dan komt dat veel directer aan. Je weet dat het een grapje is, maar toch ga je er in je wazigheid toch hele tijd over nadenken.
Wat ik ook vaak heb bij stoned zijn is dat als ik me ogen dichtdoe, ik dromen terug kan halen die ik allang vergeten ben en ook de emoties die ik toen had. Dit vind ik vooral erg fascinerend dat je dan gewoon dingen in je onderbewustzijn kan halen die je normaal niet kunt voelen zien of aan kunt denken.
Hebben jullie ook zon effecten of weer totaal iets anders u can tell it here ^^