#1
nadat ik had nagedacht:
word er meer thc opgenomen als je rookt via je neus?(joint in je neus stoppen 1e gat dichthouden en trekken)
want in je neus zijn die bloedvaatjes toch heel dicht bij het vel?dus zou het dan meer worden opgenomen?
word er meer thc opgenomen als je rookt via je neus?(joint in je neus stoppen 1e gat dichthouden en trekken)
want in je neus zijn die bloedvaatjes toch heel dicht bij het vel?dus zou het dan meer worden opgenomen?