Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGoedkope Wiet Haarlem? ( Gruis )

Goedkope Wiet Haarlem? ( Gruis )

25 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja inderdaad goede keus gemaakt, als je een keer geld over hebt (huh, wat is dat?) zou je het een keer kunnen proberen, zou kunnen zijn dat je geluk hebt en wel een keer goede te pakken hebt, maar ik betwijfel het.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#2
Thai zijn toppen (toch?), gruis is vergruisd. Ik vind gruis toch echt tientallen keren beter smaken en je voelt er ook stukken meer van dan thai.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
kvind gruis nou ik niet echt lekker, als er nog kleine topjes tussen zitten gaat het wel, maar andres lijkt het net of je je zakje wiet van 2 weken geleden gevonden hebt. Bah.

Toppen = Beter
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#4
Moet je thai maar eens proberen, dan zeg je niet dat alle toppen beter zijn.
c
corlioneLid
01-01-2024, 00:00
#5
komt niet alleen voor in haarlem maar ook in het hooge noorden weet er alles van
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Thai is gewoon een verzamelnaam voor al het geimporteerde spul wat buiten gegroeid is.
Altijd sativa soortjes, met een erg high effect. Je moet er inderdaad wat meer van roken, het is buitenwiet. Daarnaast word het vaak op grote velden gekweekt waarbij mannetjes of herma's vaak over het hoofd worden gezien. Bij Thai of Jamaican vind je dus ook vaak zaad.

Smaak is inderdaad niet om over naar huis te schrijven, de wiet word volgens mij nooit fatsoenlijk gedroogd en verpakt (heel erg op elkaar gedrukte topjes) en heeft de halve wereld al moeten zien eer het in je jointje zit. Het is daarom vaak ook wat gelig in plaats van groen.
Meestal ook taaie wiet (niet goed gedroogd alvorens verpakt) die niet lekker verkruimeld.
Heeft een wat zure smaak vind ik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."