quote="mandragora"]Das bij mij anders, doe nog steeds dezelfde hoeveelheid in me jointje en word er steeds weer even stoned van als vroeger. Voor mij is er geen sprake van tolerantie lijkt me, en blow nu toch ook al een dikke 10jaar...
grts[/quote]
Zelfde hier.. Je kunt misschien wel zeggen dat ik per joint (dus niet over de gehele dag) minder kan hebben dan toen ik begon.
Maar, Hoewel ik nog even stoned word, is de stonedheid wel iets anders. Minder euforie en meer chillend. Enige vorm van tolerantie die ik merk is dat ik na 15 min weer redelijk back to earth ben en een half uur tot 45 minuten broodnuchter. Eerst kon ik wel 1,5-2 uur spacen op een jointje.
Cosmic Controler zei:
4 weken ? ik denk serieus dat het over maanden gaat.
Ik denk dat bij 4 maanden dagelijks gebruik het ongeveer de helft van de tijd van het blowen gaat duren voordat je zowel psychisch als lichamelijk ontwent bent.
Tolerantie bouet dus sbneller af dan je denkt, en bouwt zich waarschijnlijk ook af in een steeds minder steil dalende grafiek. Waarin het verschil tussen de 2e en 5e dag dus veel groter is dan tussen de 5e en de 8e dag.
Peace,
In dat laatste geef ik je zeker gelijk. Ik denk dat dit met bijna elk middel zo is.
Hoewel 4 maanden blowen nooit in 5-8 dagen zal afbouwen, zul je dan al wel een stuk stoneder worden i guess. Feit is dat het lichamelijk ongelofelijk lang duurt eer dat cannabis uit je systeem is bij langdurig gebruik. Het feit dat THC word opgeslagen in vet schijnt ook voor een reversed tolerance te zorgen. Hoewel de meeste leden hier dus geen last van hebben.