Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik ben nogal nieuw met drugs, maar ik heb een klein vraagje over blowen. Ik blow nu al zo'n 2 weken wiet en hasj (met tabak, niet puur). Het probleem alleen is, ik voel er niet veel van / ondervindt weinig effect. Ik ben bang dat ik het verkeerd inhaleer en m'n wiet / hasj verspil. Ik koop mijn (voorgedrà aide) joints overigens in de coffeeshop (van Purmerend). Mijn eerste was Amnesia. <3 Kan iemand mij tips geven of mijn blowgedrag analyseren, ik blow namelijk zo: - Joint in mn bek - Aansteken - Paar seconden aan sabbelen - Paar seconden in mijn mond en ik voel het dan ook een beetje in mijn longen branden (soms staat mn keel in de fik, zo heet wordt het) - Uithaleren / Uitademen - Soms doe ik het snel en zie ik een enorme rookwolk voor men gezicht; is dat een teken dat je het goed gedaan hebt of alleen maar in je mond gehouden zonder effect? Bij voorbaat dank, Remy, een beginnende blower"
"Ja, ik heb ooit gerookt ;') Nou goed, bedankt voor je reactie ;')"