#1
Nee, niet echt. (Wat bedoel je hier precies mee, zo haarachtig?)
De top is eigenlijk van dezelfde structuur als de groene toppen,
En als de rest van de wiet die ik heb liggen (andere soorten).
Het enige hieraan is is dat hij bruiner is dan normaal.
Voor ik deze thread begon had ik een klein beetje van het minst bruine gerookt,
En qua smaak was het wel een sterke smaak, het kwam dus hard in de keel aan.
Misschien geeft dit wat meer info.
De top is eigenlijk van dezelfde structuur als de groene toppen,
En als de rest van de wiet die ik heb liggen (andere soorten).
Het enige hieraan is is dat hij bruiner is dan normaal.
Voor ik deze thread begon had ik een klein beetje van het minst bruine gerookt,
En qua smaak was het wel een sterke smaak, het kwam dus hard in de keel aan.
Misschien geeft dit wat meer info.
