#1
Hij is droog genoeg om te roken, ook om gewoon met de hand te crushen.
Verder bewaar ik hem gewoon in een wietzakje, maar heb het niet in grote hoeveelheden hier.
Dus PepTalk, dit is geen toprot?
Hij ruikt ook wel lekker eigenlijk.
Het meeste van de plant zijn ook groene toppen, met hier en daar bruinere.
Verder bewaar ik hem gewoon in een wietzakje, maar heb het niet in grote hoeveelheden hier.
Dus PepTalk, dit is geen toprot?
Hij ruikt ook wel lekker eigenlijk.
Het meeste van de plant zijn ook groene toppen, met hier en daar bruinere.