#1
Qua smaak en effect heb ik niet te klagen,
Maar de meeste wiet die ik van die dealer krijg is aan de donkere kant (Gewoon de kleur van de wiet).
Maar dit was de eerste keer dat het echt bruin is, ik heb de plant zelf zien groeien,
En een dag voor dat de plant geknipt werd ben ik nog gaan kijken.
Alles zag er ook goed uit, dus nu is er in mijn hoofd een twijfel gevoel aanwezig,
Want de volledig bruine toppen heb ik nog niet gerookt.
Ik post dalijk eventjes een foto.
Maar de meeste wiet die ik van die dealer krijg is aan de donkere kant (Gewoon de kleur van de wiet).
Maar dit was de eerste keer dat het echt bruin is, ik heb de plant zelf zien groeien,
En een dag voor dat de plant geknipt werd ben ik nog gaan kijken.
Alles zag er ook goed uit, dus nu is er in mijn hoofd een twijfel gevoel aanwezig,
Want de volledig bruine toppen heb ik nog niet gerookt.
Ik post dalijk eventjes een foto.