#1
Re: filosofisch nuanceren van complottheorieën, de illegale
Ja zou ook niet goed zijn als het me niets deed :P
catootje zei:het doet je wel wat he? De wereld is veel erger; alles wat je kunt bedenken is al eens gebeurd.Carlo86 zei:pedofielie is een ziekte die behandeld moet worden inderdaad, alleen wel locked up tot ze zeker weten dat ze de ziekte kunnen bedwingen. En het is het laagste wat ik kan bedenken dus ik wil er liever niet genuanceerd over nadenken, mijn geweten negerend zeg ik castreren die handel...
Nee ik wil er überhaupt niet over nadenkenIemand heeft mij ooit eens verteld dat er sites bestaan met filmpjes gespecialiseerd in het martelen/verkrachten van gehandicapte kinderen. Zulke dingen alleen al te horen drijven me echt tot waanzin
![]()
![]()
Relativeren is dan echt een kunst. Hoe erg het ook is het laat wel weer eens zien hoe ziek de wereld is...
Ik ook nie :PEn die Hitler complotten vind ik ook bizar en heel gevaarlijk, maar ja er zit misschien wel iets achter. Ik weet het niet!
Ja zou ook niet goed zijn als het me niets deed :P
Iemand heeft mij ooit eens verteld dat er sites bestaan met filmpjes gespecialiseerd in het martelen/verkrachten van gehandicapte kinderen. Zulke dingen alleen al te horen drijven me echt tot waanzin