Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsfilosofisch nuanceren van complottheorieën, de illegale high

filosofisch nuanceren van complottheorieën, de illegale high

41 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
C
Carlo86Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: filosofisch nuanceren van complottheorieën, de illegale

catootje zei:
Carlo86 zei:
pedofielie is een ziekte die behandeld moet worden inderdaad, alleen wel locked up tot ze zeker weten dat ze de ziekte kunnen bedwingen. En het is het laagste wat ik kan bedenken dus ik wil er liever niet genuanceerd over nadenken, mijn geweten negerend zeg ik castreren die handel...
Klik om te vergroten...

Nee ik wil er überhaupt niet over nadenken :kots: Iemand heeft mij ooit eens verteld dat er sites bestaan met filmpjes gespecialiseerd in het martelen/verkrachten van gehandicapte kinderen. Zulke dingen alleen al te horen drijven me echt tot waanzin :angry: :angry: :angry: Relativeren is dan echt een kunst. Hoe erg het ook is het laat wel weer eens zien hoe ziek de wereld is...

En die Hitler complotten vind ik ook bizar en heel gevaarlijk, maar ja er zit misschien wel iets achter. Ik weet het niet!
Klik om te vergroten...
Ik ook nie :P
Klik om te vergroten...
het doet je wel wat he? De wereld is veel erger; alles wat je kunt bedenken is al eens gebeurd.
Klik om te vergroten...

Ja zou ook niet goed zijn als het me niets deed :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
c
calimero_aLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: filosofisch nuanceren van complottheorieën, de illegale

Ik kom hier af en toe hele interessante dingen tegen als ik eens random wat rond klik en lees :grin:

Mag ik hier een youtube linkje plaatsen?
http://www.youtube.com/watch?v=kBdfcR-8hEY

Dit is (in het engels) een college over de ethiek van moord. Niet schools, maar leuk gebracht en met hele goeie doordenkers.

Overigens een waarschuwing die ik ooit van een docent ethiek kreeg: als je eenmaal begint je met normen en waarden en ethiek bezig te houden, kun je er nooit meer mee ophouden. De meeste mensen zijn gewend om keuzes te maken in hun leven zonder na te denken over de morele/ethische gevolgen van hun handelen. Ignorance really is bliss. :hearteyes:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."