Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAl een paar dagen vaag van 1/3 joint

Al een paar dagen vaag van 1/3 joint

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Herken je jezelf een beetje in deze film?
C
CuriousityLid
01-01-2024, 00:00
#2
Afgelopen zondag (4 jan 2015) heeft mn moeder een wietzakje in mn broekzak gevonden, toen had ik haar verteld dat ik heel af en toe wel eens blow (ongeveer 1x in de 2 maanden 1/3 joint) en dat de laatste keer met oud en nieuw was.

Toen was ik terug naar mn huis gegaan (mijn ouders zijn gescheiden) en heb ik buiten het laatste beetje van mn joint opgemaakt, AK 47 schoot er lekker stevig in, dus ik met een lekker relaxed gevoel gaan gamen terwijl ik mezelf ook gefilmd heb voor als ik weer nuchter zou zijn.
Uitendelijk naar bed gegaan en ik kwam moeilijk in slaap.

De volgende dag (gisteren dus, 5 jan 2015) werd ik al moeilijk wakker, ik had nergens zin in en niks drong eigenlijk tot me door.
Het leek voor mij alsof ik nogsteed onder invloed was van die joint van de nacht ervoor
Dit duurde de hele dag en ik ben zo ook gaan slapen met hetzelfde gevoel als de dag ervoor.

De dag erop (vandaag, 6 jan 2015) werd ik weer moeilijk wakker en heb ik nogsteed het idee dat ik onder invloed ben van die joint.

Ik zit er over na te denken zo snel mogelijk naar de huisarts (heb nog geen afspraak kunnen maken maar ga dit z.s.m. doen) te gaan maar misschien kan iemand hier mij vertellen hoe dit misschien komt en/of hoe ik er vanaf kom.

Ik wil er z.s.m. vanaf omdat ik zondag (11 jan 2015) lekker nuchter van Sabaton live wil genieten! :rock:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat je een dag na blowen nog wat suffig of brak bent is opzich niet heel gek, zeker na een avond intensief blowen. Maar de dagen erna zou die brakheid wel echt moeten afnemen. Waarschijnlijk heb je dan inderdaad gewoon een griepje of iets onder de leden. Ik zou me er eigenlijk niet teveel zorgen overmaken. Als je nou na een week er nog last van hebt kun je misschien wel beter even bij je huisarts langs.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Beste, zijn de klachten intussen verdwenen? Ik hoop van wel. Vermoeidheid dagen na wiedgebruik kan ook wijzen op ziek worden of algemene vermoeidheid..
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja wellicht is het gewoon een verzwakte weerstand en had je al iets onder de leden. Misschien is het wel wat hoor maar goed heb dat ook wel is gehad. XTC gebruikt en de dag erna voelde ik me echt rot paar dagen erna nog steeds. Ik was bang dat het door de pil kwam en maakte me echt zorgen maar na mate de dagen vorderde voelde het eigenlijk gewoon als een griepje.

En inderdaad 2 dagen later was ik beter en toen terug kijkend moest ik een beetje om mezelf lachen dat ik zo para deed. Was al die tijd gewoon de griep.

Tekzor668 zei:
Beste, zijn de klachten intussen verdwenen? Ik hoop van wel. Vermoeidheid dagen na wiedgebruik kan ook wijzen op ziek worden of algemene vermoeidheid..
Klik om te vergroten...
C
CuriousityLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bedankt voor jullie reacties, het was inderdaad al na een paar dagen weg, waarschijnlijk inderdaad iets van een verkoudheid geweest ofzo
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Curiousity zei:
Bedankt voor jullie reacties, het was inderdaad al na een paar dagen weg, waarschijnlijk inderdaad iets van een verkoudheid geweest ofzo
Klik om te vergroten...

Inderdaad of gewoon wat vermoeidheid doordat je geblowd had. Ik blow dagelijks en mijn dagen zijn ook met ups en downs, soms wat frisser en soms wat vermoeiender. Als ik niet blow blijft dat op 1 lijn...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."