Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Afgelopen zondag (4 jan 2015) heeft mn moeder een wietzakje in mn broekzak gevonden, toen had ik haar verteld dat ik heel af en toe wel eens blow (ongeveer 1x in de 2 maanden 1/3 joint) en dat de laatste keer met oud en nieuw was. Toen was ik terug naar mn huis gegaan (mijn ouders zijn gescheiden) en heb ik buiten het laatste beetje van mn joint opgemaakt, AK 47 schoot er lekker stevig in, dus ik met een lekker relaxed gevoel gaan gamen terwijl ik mezelf ook gefilmd heb voor als ik weer nuchter zou zijn. Uitendelijk naar bed gegaan en ik kwam moeilijk in slaap. De volgende dag (gisteren dus, 5 jan 2015) werd ik al moeilijk wakker, ik had nergens zin in en niks drong eigenlijk tot me door. Het leek voor mij alsof ik nogsteed onder invloed was van die joint van de nacht ervoor Dit duurde de hele dag en ik ben zo ook gaan slapen met hetzelfde gevoel als de dag ervoor. De dag erop (vandaag, 6 jan 2015) werd ik weer moeilijk wakker en heb ik nogsteed het idee dat ik onder invloed ben van die joint. Ik zit er over na te denken zo snel mogelijk naar de huisarts (heb nog geen afspraak kunnen maken maar ga dit z.s.m. doen) te gaan maar misschien kan iemand hier mij vertellen hoe dit misschien komt en/of hoe ik er vanaf kom. Ik wil er z.s.m. vanaf omdat ik zondag (11 jan 2015) lekker nuchter van Sabaton live wil genieten!"
"Bedankt voor jullie reacties, het was inderdaad al na een paar dagen weg, waarschijnlijk inderdaad iets van een verkoudheid geweest ofzo"