Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer hasj

Eerste keer hasj

8 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
U
UtcaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo iedereen,

Ik ben van plan om binnenkort een keer hasj te gaan roken. Ik heb ook nog nooit echt serieus gerookt wel een keer wiet maar ik herinner me nog dat ik erg moeite had om het te roken. Ik moest bij elke hijs erg hard hoesten.
Wie heeft tips??
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kleine trekjes van een joint moet wel lukken denk ik, en naar mate je het vaker doet zal het vanzelf beter te verdragen zijn voor je keel. Bovendien is de meeste hasj niet zo scherp als wiet. Neem bij voorkeur een blond Marokkaans hasje en dan ook niet meteen de sterkste zeg maar. Zowel de high als de smaak zijn naar mijn idee erg mild en dus perfect om mee te beginnen.
g
gandwarf777Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Je kan er ook hasjmelk van maken als je niet wil roken.

Verkruimel 30-60mg hasj en doe het in een halve beker volle melk. Doe 1 minuut in de magnetron(op maximale sterkte), roer, en doe nog 30 seconde in de magnetron, en weer roeren.

Werkt goed :)(wel met lage dosis beginnen want er is geen weg terug na inname)
r
reverbLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat herken ik, roken lukt mij echt niet. Verdampen is een andere optie. Je bent direct high, i.t.t. eten. We hebben het dan wel over weed, niet hash.

Een beetje goede coffeeshop heeft een verdamper (vaporizer). Werkt zeer goed en het is veel zachter voor de keel en longen.

Eet en\\of verdamp ze. :)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Of een paar keer vaker roken/kleinere teugen nemen. :wink:
U
UtcaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dank jullie wel allemaal
Ik wil het gewoon kunnen roken in een joint dus ik heb liever geen melk of een vaporizer.
Ik denk dat ik het advies van Fool ga gebruiken
U
UtcaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psychedelibee zei:
Kleine trekjes van een joint moet wel lukken denk ik, en naar mate je het vaker doet zal het vanzelf beter te verdragen zijn voor je keel. Bovendien is de meeste hasj niet zo scherp als wiet. Neem bij voorkeur een blond Marokkaans hasje en dan ook niet meteen de sterkste zeg maar. Zowel de high als de smaak zijn naar mijn idee erg mild en dus perfect om mee te beginnen.
Klik om te vergroten...

Zal ik zeker doen thnx
S
St. JuniorLid
01-01-2024, 00:00
#8
reverb zei:
Dat herken ik, roken lukt mij echt niet. Verdampen is een andere optie. Je bent direct high, i.t.t. eten. We hebben het dan wel over weed, niet hash.

Een beetje goede coffeeshop heeft een verdamper (vaporizer). Werkt zeer goed en het is veel zachter voor de keel en longen.

Eet en\\of verdamp ze. :)
Klik om te vergroten...

Hasj kan je toch ook verdampen?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
St. Junior zei:
Hasj kan je toch ook verdampen?
Klik om te vergroten...
Jazeker

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."