#1
Je blowt op je werk? :P
Fool zei:Je blowt op je werk? :P
Fool zei:En dan kun je wel goed/actief je werk doen? :P
Ik hoop het niet voor je want dan doet het ding niet goed zijn werkMentalFucked zei:Kan deze wiet verbranden
Psychedelibee zei:Ik hoop het niet voor je want dan doet het ding niet goed zijn werkMentalFucked zei:Kan deze wiet verbranden.
Wat betreft het blowen op werk of school, ik zou het gewoon niet doen als ik jou was. Hoewel het nu misschien niet zo'n probleem lijkt, ga je er een gewoonte van maken en dan kun je over een tijdje helemaal niet meer zonder. Ik heb 6 jaar dagelijks geblowd (niet op studie of werk trouwens), maar kan je zeggen dat de lol er snel af gaat als je verslaafd bent.
MentalFucked zei:Ik zie cannabis niet echt als een drug, ik geloof nog altijd in de theorie dat het zelfs kanker remt, of heelt.
Ik ben zo een type dat in overheidscomplotten gelooft.
Wij mogen geen truffels,paddo's en andere psychedelica gebruiken omdat wij ons mentaal verruimen. Meer mensen zullen inzien wat voor een slecht systeem België heeft. Hoe België ons gebruikt etc. De overheid manipuleert de mensheid.
Grappig tot alle nieuwskanalen op TV in België toebehoren aan de overheid, en dus geen apart bedrijfje is.
MentalFucked zei:Om verslaafd aan wiet te geraken, vind ik net hetzelfde om verslaafd aan sigaretten te geraken.
Alleen verslaafd aan wiet zijn heeft minder nadelen dan verslaafd aan sigaretten te zijn.
Psychedelibee zei:Wiet maakt je niet perse dom, vooral lui. Daarbij ga je soms iets minder logisch naar dingen kijken. Stoned werk uitvoeren werkt gewoon niet handig. Als het maar 4 uur in de week is, overleef je dat toch ook wel als je niet stoned bent?
Dat je de kut klusjes doet is misschien vervelend, maar zeker niet onlogisch. Op werk is het gebruikelijk dat iemand die net start eerst met de simpele klusjes begint, als je het dan goed doet of op een andere manier laat zien dat je potentie hebt komt er vaak snel meer. Daarbij kijkt werk ook of de investering van jou inwerken in verhouding staat met hoe vaak je werkt of hoe lang je blijft. Of ze het voor 4 uur per week de moeite vinden om jou in te werken op interessante dingen is natuurlijk de vraag.
Maargoed dit alles neemt niet weg dat je ook van simpel werk een hoop kunt leren. Inmiddels heb ik 3 jaar nu een echte baan, hiervoor 12 jaar de meest uiteenlopende bijbaantjes gehad die ook niet allemaal even interessant of leuk waren. Maar merk nu wel dat ik een duidelijke voorsprong heb op anderen die een gelijkwaardig opleidingsniveau hebben maar niet die werkervaring. Ik kan veel makkelijker mijn denkwijze van de universiteit combineren met pragmatisch naar problemen kijken. Dat pragmatische heb ik door al die kut klusjes geleerd.
Als ik de beschrijving goed begrijp zou je er wiet en hasj of concentraten zoals hasj olie of wax mee moeten kunnen verdampen. Je kunt altijd azarius even mailen natuurlijk. Zelf geen ervaring met zo'n pen, ik heb een dabber voor mijn concentraten, werkt super goed is alleen niet heel handig om mee te nemen. Mocht je zo'n pen gaan gebruiken raad ik je niet aan om er zowel wiet als concentraten uit te roken, die kun je beter gescheiden houden voor zowel effect als smaak.reverb zei:OT: Ben eigenlijk benieuwd naar het antwoord.
Hoe kun je een dergelijke pen gebruiken, alleen concentrates (welke?), dus geen hash of weed?
Ik lees dat er wax mee kunnen worden ge-vaporizeerd. Heeft iemand hier ervaring mee?
Psychedelibee zei:Balen dat je niks leert, beter dat je wel betaald krijgt. Overigens kun je op werk ook best een hoop leren buiten jouw werkzaamheden om. Houd je ogen en oren open zodat je kunt zien hoe mensen met elkaar om gaan, hoe de verhoudingen liggen, hoe mensen dingen aanpakken, etc. Als je nieuwsgierig bent valt er altijd wel iets te leren namelijk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."