Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet en hasj in ene joint

Wiet en hasj in ene joint

28 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eerlijk gezegd, ik heb nooit een idee wat ik rook. :P

Bij mij lijkt het meer af te hangen van de hoeveelheid alcohol, stimulanten en of ik ergens in de bank hang of uit ga. Maarja, mijn steekproef is dan ook niet zo groot. :P
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Fool zei:
Eerlijk gezegd, ik heb nooit een idee wat ik rook. :P

Bij mij lijkt het meer af te hangen van de hoeveelheid alcohol, stimulanten en of ik ergens in de bank hang of uit ga. Maarja, mijn steekproef is dan ook niet zo groot. :P
Klik om te vergroten...
Als je het gaat combineren met andere middelen wordt het sowieso een heel ander verhaal.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nu begrijp ik het Fool, dank je!
Ik heb eens geprobeerd hasj puur te roken doormiddel van een glas, rietje en folie. Ik werd er niet echt erg high of stoned van. Wiet vind ik qua geur lekkerder en qua smaak. Al ligt het er wel aan welke natuurlijk. Ik denk dat ik vanavond of morgen een jointje koop met beide er in. Ik kan niet zelf draaien dus ik koop er eentje bij de shop. Ik ben er erg benieuwd naar. Ik laat wel even weten wat mijn bevindingen zijn achteraf!
J
JackHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Volgens mij heb je geen voorgedraaide mix van hasj en wiet in de shop.
In ieder geval hier niet en ben het eigenlijk nog nooit tegengekomen in een shop.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
JackHerrer zei:
Volgens mij heb je geen voorgedraaide mix van hasj en wiet in de shop.
In ieder geval hier niet en ben het eigenlijk nog nooit tegengekomen in een shop.
Klik om te vergroten...


Ik heb er eentje gekocht in de shop. Ze hebben daar veel soorten voorgedraaid. Waar ik het haal (endje weg) zijn veel toeristen zei die man en die willen allemaal voorgedraaide.
:grin:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fool zei:
No problemo. :)

Als ze geen gemengde joints verkopen kun je natuurlijk altijd een wietjointje en een hasjjointje halen, dan rook je van beiden de helft op. :P
Klik om te vergroten...

Ik heb er eentje maar dat was anders ook een oplossing geweest!
Ik weet niet of het er vanavond van komt want ik weet niet hoe laat ik thuis ben. Anders morgen! :)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oh, ik kreeg net het gevoel dat je hem zojuist opgerookt had. :tearsofjoy:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fool zei:
Oh, ik kreeg net het gevoel dat je hem zojuist opgerookt had. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...


Hahaha nee hoor, ik moet zo nog rijden. :wink:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Beetje late reactie maar ik had het even te druk om het uitgebreid op te schrijven. Ik had het in het kort in mijn telefoon genoteerd. Nu is het het uitgewerkt..

Vrijdag avond en lekker alleen thuis. Tijd om de mix joint te proberen. :sunglasses:
Lekker bakkie thee erbij, alvast een zak chips en een pak koek klaar gelegd. Soms, niet altijd, krijg ik een mega eetbui van wiet dus beter mee verlegen als onverlegen!
Na een paar trekjes besluit ik even te wachten omdat ik wat begin te voelen en niet weet hoe die gaat binnen komen. Ik krijg wat zware oogleden en een lichte bodyload. En van die hangogen, "op half zes" noem ik dat. Nog een paar trekjes.
Ik word ontspannen en een beetje lui. Maar niet dat ik een met de bank word maar wel lui genoeg om geen zin in een spelletje op de ipad te hebben. Ineens zie ik dat er "een gat" in de kerstboom zit. :confused: Straks maar ff de lampjes verhangen. Ik had toch dat korte enkele lampjes snoer moeten gebruiken want allejesus wat zijn lampjes eigenlijk overheersend in de boom, zie de ballen niet eens meer. De kat komt kroelen. Hij voelt lekker zacht en kroelt ff lekker..
Ik ga de tweede helft opsteken. Ik moet even wennen aan het gevoel maar het bevalt wel! :grin:
Normaal kijk ik op dit tijdstip naar iets van Pauw of RTLLN oid. Maar ik kan me niet focussen op dat geouwehoer van die politiek en Sanne Walles de Vries zit der, nou daar ga ik zonder joint al van over me nek dus laat dat maar zitten. Doutze zat er trouwens wel, dat vind ik dan wel weer leuk. :hearteyes: Dan maar zappen. Ik zit heerlijk zeg, lekker bankie!
Headbuzz. Stoned en moe dus ik ga maar naar bed. Tijdens het opruimen merk ik dat ik ook een tikkie high ben maar het stoned overheerst. Tandjes schrobben en welterusten.

Al met al beviel het me goed! En je voelt je idd anders als dat je enkel rookt. Lekkerder vind ik. :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."