Beetje late reactie maar ik had het even te druk om het uitgebreid op te schrijven. Ik had het in het kort in mijn telefoon genoteerd. Nu is het het uitgewerkt..
Vrijdag avond en lekker alleen thuis. Tijd om de mix joint te proberen.
Lekker bakkie thee erbij, alvast een zak chips en een pak koek klaar gelegd. Soms, niet altijd, krijg ik een mega eetbui van wiet dus beter mee verlegen als onverlegen!
Na een paar trekjes besluit ik even te wachten omdat ik wat begin te voelen en niet weet hoe die gaat binnen komen. Ik krijg wat zware oogleden en een lichte bodyload. En van die hangogen, "op half zes" noem ik dat. Nog een paar trekjes.
Ik word ontspannen en een beetje lui. Maar niet dat ik een met de bank word maar wel lui genoeg om geen zin in een spelletje op de ipad te hebben. Ineens zie ik dat er "een gat" in de kerstboom zit.
![:confused:]()
Straks maar ff de lampjes verhangen. Ik had toch dat korte enkele lampjes snoer moeten gebruiken want allejesus wat zijn lampjes eigenlijk overheersend in de boom, zie de ballen niet eens meer. De kat komt kroelen. Hij voelt lekker zacht en kroelt ff lekker..
Ik ga de tweede helft opsteken. Ik moet even wennen aan het gevoel maar het bevalt wel!
Normaal kijk ik op dit tijdstip naar iets van Pauw of RTLLN oid. Maar ik kan me niet focussen op dat geouwehoer van die politiek en Sanne Walles de Vries zit der, nou daar ga ik zonder joint al van over me nek dus laat dat maar zitten. Doutze zat er trouwens wel, dat vind ik dan wel weer leuk.
![:hearteyes:]()
Dan maar zappen. Ik zit heerlijk zeg, lekker bankie!
Headbuzz. Stoned en moe dus ik ga maar naar bed. Tijdens het opruimen merk ik dat ik ook een tikkie high ben maar het stoned overheerst. Tandjes schrobben en welterusten.
Al met al beviel het me goed! En je voelt je idd anders als dat je enkel rookt. Lekkerder vind ik.
