#1
Ik kan jullie allemaal vertellen dat er helaas geen indicatie bestaat om medicinale cannabis voor te schrijven aan cannabis verslaafde. Mijn huisarts lijkt wel voorstander te zijn, en heeft ook de tijd genomen om dit uit te zoeken, en nog met een gespecialiseerde arts gesproken.
De arts had het eigenlijk ook niet op verslaving moeten gooien? De reden dat ik medicinale wiet wou gaan roken , is omdat ik nog steeds pist off ben omdat mijn vorige huisarts risperidon heeft voorgeschreven. Antipsychotica (afbouwen) & cannabis is geen prettige uitwerking op de hersenen, en sommige melden ook extreme hartslagen bij cannabis in combinatie met antipsychotica. Gelukkig heb ik daar niet zo vaak last van.
Maar zonder euforie , nauwelijks psychedelische werking :P en alleen maar verliefd zijn op de smaak en het high worden kan ik net zo goed medicinale wiet gaan roken.
Nogmaals, ik betaal de kosten gewoon zelf, dat interesseert mij echt niks.
Ik vraag me werkelijk af hoeveel verschil er tussen een coffeeshop wietje zit en medicinale wiet met bijvoorbeeld 20% thc en 5 % cbd? Ik had het idee toen ik die medicinale wiet rookte wel iets van het effect merkte. (meer high) Maar ik wordt ik alleen nog maar high of stoned.
Gezien het hogere cbd gehalte lijkt het mij gunstiger in combinatie met de medicijncocktail die ik gebruik.
Ja, ik weet het! Ik ben zeer verslaafd aan cannabis, en zou er niet makkelijk van af kunnen komen. Gewoon omdat ik het niet wil. Geestelijk lijkt het me heel zwaar. Ik ben het alleen beu dat me verslaving verdrievoudigd is in het gebruik. Ik rook nu ongeveer 1.2 gram per dag. (gemiddeld 1 joint per uur)
De arts had het eigenlijk ook niet op verslaving moeten gooien? De reden dat ik medicinale wiet wou gaan roken , is omdat ik nog steeds pist off ben omdat mijn vorige huisarts risperidon heeft voorgeschreven. Antipsychotica (afbouwen) & cannabis is geen prettige uitwerking op de hersenen, en sommige melden ook extreme hartslagen bij cannabis in combinatie met antipsychotica. Gelukkig heb ik daar niet zo vaak last van.
Maar zonder euforie , nauwelijks psychedelische werking :P en alleen maar verliefd zijn op de smaak en het high worden kan ik net zo goed medicinale wiet gaan roken.
Nogmaals, ik betaal de kosten gewoon zelf, dat interesseert mij echt niks.
Ik vraag me werkelijk af hoeveel verschil er tussen een coffeeshop wietje zit en medicinale wiet met bijvoorbeeld 20% thc en 5 % cbd? Ik had het idee toen ik die medicinale wiet rookte wel iets van het effect merkte. (meer high) Maar ik wordt ik alleen nog maar high of stoned.
Gezien het hogere cbd gehalte lijkt het mij gunstiger in combinatie met de medicijncocktail die ik gebruik.
Ja, ik weet het! Ik ben zeer verslaafd aan cannabis, en zou er niet makkelijk van af kunnen komen. Gewoon omdat ik het niet wil. Geestelijk lijkt het me heel zwaar. Ik ben het alleen beu dat me verslaving verdrievoudigd is in het gebruik. Ik rook nu ongeveer 1.2 gram per dag. (gemiddeld 1 joint per uur)