#1
Beste forumleden,
Vandaag bij een coffeeshop geweest om Sativa wiet te halen voor de inspiratie en creativiteit
. Kreeg ik als antwoord dat alles tegenwoordig indica is en dat ze geen gehaltes hebben. (Ze blijken ook niet te weten hoeveel THC en CBD erin zit) Dus waarom hebben coffeeshops (in ieder geval deze coffeeshop) geen Sativa wiet?
Ik zou er graag duidelijkheid over willen.
Iemand enig idee?
Alvast bedankt,
Groeten,
The Alchemist
Vandaag bij een coffeeshop geweest om Sativa wiet te halen voor de inspiratie en creativiteit
. Kreeg ik als antwoord dat alles tegenwoordig indica is en dat ze geen gehaltes hebben. (Ze blijken ook niet te weten hoeveel THC en CBD erin zit) Dus waarom hebben coffeeshops (in ieder geval deze coffeeshop) geen Sativa wiet?Ik zou er graag duidelijkheid over willen.
Iemand enig idee?
Alvast bedankt,
Groeten,
The Alchemist