Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstrippen van wiet

trippen van wiet

9 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
v
vandebuurtLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo ik heb om rond 2 uur een jointje gerookt in een bos. Ik werd op begeven moment ma 5 hijsjes duizelig en begon te staren naar de bomen die ik later heel dubbel zag. Ook kreeg ik een constante ruis in mijn oren en kreeg ik niet mee wat ik deed. Ik was en ben niet helemaal helder op het moment. Op begeven moment kwamen er mensen en wij waren verder het bos in gegaan. Daar hebben we gezeten tot op begeven moment het 5 uur was en ik moest gaan eten. Ik heb geslapen maar denk steeds terug aan de momenten in het bos en vind het beangstigend. Daardoor kan ik niet slapen. Ik voel me echt niet fijn. Ik hoop dat iemand weet wat dit is en me kan helpen.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo vandebuurt.

Je hebt gewoon net even een paar hijsjes teveel gehad voor je op dat moment. Er is verder niks aan de hand en probeer het een beetje te relativeren. Echt trippen heb je niet gedaan geloof me :) Maar je werd gewoon niet lekker en je lijf reageerde op de wiet.

Ik heb al behoorlijk wat verschillende dingen gebruikt maar wiet is er eentje die ik zelf niet heel prettig vind en ook wel is onderschat hebt.



vandebuurt zei:
Hallo ik heb om rond 2 uur een jointje gerookt in een bos. Ik werd op begeven moment ma 5 hijsjes duizelig en begon te staren naar de bomen die ik later heel dubbel zag. Ook kreeg ik een constante ruis in mijn oren en kreeg ik niet mee wat ik deed. Ik was en ben niet helemaal helder op het moment. Op begeven moment kwamen er mensen en wij waren verder het bos in gegaan. Daar hebben we gezeten tot op begeven moment het 5 uur was en ik moest gaan eten. Ik heb geslapen maar denk steeds terug aan de momenten in het bos en vind het beangstigend. Daardoor kan ik niet slapen. Ik voel me echt niet fijn. Ik hoop dat iemand weet wat dit is en me kan helpen.
Klik om te vergroten...
K
Kale kikkerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ga heel af en toe ook wel eens bad van wiet. Had een keer dat mijn zicht langzaam verdween en dat ik dus alleen maar grijs zag voor mijn ogen. Tegelijk kom ik niks meer horen omdat alle geluiden vervangen werden door een ruis. Ik wist wat er gebeuren en wist ook dat als ik me een tijdje stil zou houden dat het vanzelf over zou gaan, dus dat deed ik.
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ook ik als ervaren blower heb het vorig jaar nog gehad van een paar hijsjes van een nogal sterke joint. Oorsuizen, duizelig en een soort tunnelvisie. Ik snap dat het niet fijn is maar probeer je er niet te druk om te maken je hebt gewoon een beetje te veel gehad en dat kan iedereen gebeuren zeker als het een voorgedraaide joint betrof kan de dosis nogal onvoorspelbaar zijn. Trippen is het zeker niet dat is heel wat anders. Ik zou het ook niet eens bestempelen als een "bad trip" ook dat is van een heel ander kaliber. Maak je niet te veel zorgen erom en blow een tijdje niet.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je hebt een beetje teveel gerookt inderdaad, kan de beste overkomen. Geef het nu even een pauze en probeer als je uiteindelijk weer gaat blowen goed te letten op hoe je je voelt na elke trek. Als je rustig rookt voel je eerder aankomen dat je genoeg hebt. Rook je te snel dan kan je makkelijker overvallen worden doordat het in enen teveel is.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Begeven.
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kale kikker zei:
Ik ga heel af en toe ook wel eens bad van wiet. Had een keer dat mijn zicht langzaam verdween en dat ik dus alleen maar grijs zag voor mijn ogen. Tegelijk kom ik niks meer horen omdat alle geluiden vervangen werden door een ruis. Ik wist wat er gebeuren en wist ook dat als ik me een tijdje stil zou houden dat het vanzelf over zou gaan, dus dat deed ik.
Klik om te vergroten...
Dit heb ik ook een keer gehad na een dag erg intensief hasj roken met iemand. Toen ik weg ging en naar buiten de kou in stapte kwam er vanuit mn ooghoeken een grijs/witte ruis, die zich langzaam over mn gehele gezichtsveld verspreidde. In 3seconden zag ik al helemaal niks meer en kwam er een harde ruis en piep in mn oren, waarna ik evenwicht verloor en even mn bewustzijn verloor. Ik viel op de grond en stond weer op en kotste en toen ging het weer :tearsofjoy: :rolleyes:
v
vandebuurtLid
01-01-2024, 00:00
#8
Psychedelibee zei:
Je hebt een beetje teveel gerookt inderdaad, kan de beste overkomen. Geef het nu even een pauze en probeer als je uiteindelijk weer gaat blowen goed te letten op hoe je je voelt na elke trek. Als je rustig rookt voel je eerder aankomen dat je genoeg hebt. Rook je te snel dan kan je makkelijker overvallen worden doordat het in enen teveel is.
Klik om te vergroten...

Bedankt voor je antwoord. Ik had al vaker deze wiet gehaald en ze waren voorgedraaid. Normaal ging het altijd goed maar dan doe je om de 2 hijzen en deel je een paar jonkos. Ik had nu 1 voor mezelf gekocht en op begeven moment bleef ik maar hijzen. Ik ging Door terwijl ik het eigenlijk helemaal niet wilde. Bedankt voor je opmerking!
K
Kale kikkerLid
01-01-2024, 00:00
#9
mikoz zei:
Kale kikker zei:
Ik ga heel af en toe ook wel eens bad van wiet. Had een keer dat mijn zicht langzaam verdween en dat ik dus alleen maar grijs zag voor mijn ogen. Tegelijk kom ik niks meer horen omdat alle geluiden vervangen werden door een ruis. Ik wist wat er gebeuren en wist ook dat als ik me een tijdje stil zou houden dat het vanzelf over zou gaan, dus dat deed ik.
Klik om te vergroten...
Dit heb ik ook een keer gehad na een dag erg intensief hasj roken met iemand. Toen ik weg ging en naar buiten de kou in stapte kwam er vanuit mn ooghoeken een grijs/witte ruis, die zich langzaam over mn gehele gezichtsveld verspreidde. In 3seconden zag ik al helemaal niks meer en kwam er een harde ruis en piep in mn oren, waarna ik evenwicht verloor en even mn bewustzijn verloor. Ik viel op de grond en stond weer op en kotste en toen ging het weer :tearsofjoy: :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Haha, blij dat ik niet de enige ben die dit heeft gehad. Iedereen zei ook dat ik er echt onwijs geel uitzag op dat moment... Ben wel blij dat ik niet zoals jij over mijn nek ging :tongueout:
S
StarshineLid
01-01-2024, 00:00
#10
Toen ik met blowen begon voelde het een beetje stout. Dat gaf mij wel eens een spanning die wiet uitvergroot tot wat jij beschrijft. Je bent niet aan het trippen, maar wiet geeft diepere sensaties aan vibes. Aan de chille vibes, maar ook de minder chille. Vooral als je niet gewoon lekker thuis bent. Ik ging dan erg op mijn omgeving en mensen om mij heen aan letten. Je zegt dat jullie verder het bos in liepen voor mensen. Ook dat geeft spanning. De uitvergrote spanning zorgde er misschien ook voor dat je je angstig voelde en niet kon slapen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."