#1
Fysiologisch gezien kan het inderdaad niet voor pijn zorgen. Even makkelijk uitgelegd, wiet zorgt ervoor dat de somatische zenuwen niet meer zo snel of heftig actiepotentialen doorsturen ivm pijn.
Voor de geïnteresseerden: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Depolar ... inhibition
Dus ik denk dat de klachten of tussen je oren zitten of er altijd al wel zijn maar je ze pas opmerkt als je wiet rookt. Ze zijn in iedergeval geen resultaat van je cannabis gebruik. En wat betreft die huisartsen vind ik ook beide een beetje raar..
Voor de geïnteresseerden: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Depolar ... inhibition
Dus ik denk dat de klachten of tussen je oren zitten of er altijd al wel zijn maar je ze pas opmerkt als je wiet rookt. Ze zijn in iedergeval geen resultaat van je cannabis gebruik. En wat betreft die huisartsen vind ik ook beide een beetje raar..