#1
Moeilijk te beantwoorden maar wil hier toch ook even de feiten rond mezelf neertypen. Ik heb een tiental jaar geblowd en enkele jaren daarvan gingen ook gepaard met lage rugpijnen. Het is moeilijk te bepalen als dit door het blowen kwam want ik ben reumapatient. Nu ben ik al een 4tal maanden gestopt met blowen en de lage rugpijnen en ontstekingen zijn gestaag geminderd. Mijn huisarts had me indertijd al verteld dat langdurig blowen ontstekingen veroorzaakt. Geloofde er in der tijd weinig van maar aan mezelf merk ik toch vooruitgang met wiet opzij te laten.