Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPrijs voorgedraaid jointje?

Prijs voorgedraaid jointje?

27 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Psychedelibee zei:
BramBoterham zei:
Dunnetjess33 zei:
Moest dat opzoeken wat ice o lator is. En nu weet ik t nog niet 100% hahaha. Bewerkte wiet of hasj?
Klik om te vergroten...

Is een hasj soort die inderdaad bewerkt is. Hoe precies weet ik niet, heb er dacht ik eens een filmpje van het proces gezien met Haagse sjonnie :grin:
Heb het zelf 1 keer gerookt en moet zeggen dat het echt super spul was. :stoned:
Klik om te vergroten...
Alle hasj is in feite bewerkt alleen op een andere manier.

Meestal wordt hasj gemaakt door wiet door een zeef te halen en wat je over houdt samen te persen. Marokkaanse hasj wordt bijvoorbeeld op deze manier gemaakt.

Iceolator wordt zoals de naam al doet vermoeden gemaakt met ijs. De wiet wordt in een zak met filters gedaan en die gaat vervolgens in een bak met ijswater en wordt er doorheen geroerd. Bij het opdrogen en samen persen van wat er uit de filters komt krijg je dan Iceolator. In feite lijkt het op normale hasj, maar vaak is het een stuk sterker. De sterkte hangt uiteraard wel van de fijnheid van de filters af.

Echt goede Iceolator is vrij zeldzaam en duur, maar kan qua sterkte en structuur in de buurt komen van hasj olie.
Klik om te vergroten...

Bedankt voor de uitleg! :wink:
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#2
Albatross zei:
Ligt het aan mij of zijn de prijzen extreem gestegen afgelopen jaren.

Ik heb zo'n twee jaar niet gesmoked, voor die twee jaar was een joint 2 eu - 2,50 eu. Ik heb gister 1 voor 4 eu gekocht! :confused: Was een normale joint geen haze oid.

In groningen, damsterdiep
Klik om te vergroten...

Zuiderdiep is voorgedraaide 3 euro volgens mij. Mag je kiezen welke wiet
O
OxcymanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Typisch, die prijzen tegenwoordig.
Hier in de omgeving van Eindhoven, kostte enkele jaren geleden een pakje met 5 voorgedraaide Haze joints (Silver Haze of Sweet Haze) 25, 50 euro.
Het waren joints met een kwart gram wiet.
Je kon er goed high van worden. Dat weet ik nog wel. (ik ben enige jaren geleden ermee gekapt) Maar ja. Ik vond de smaak van die Haze joints altijd buitengewoon smerig. Ik kreeg ze ook nooit helemaal opgerookt, want dat wilden mijn longen gewoon niet accepteren. Je hoestte jezelf een ongeluk! Al helemaal, als je net zoals ik in die tijden 4 a 5 joints per dag achter de kiezen werkte...
I
IwasAgabsterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik rook ook altijd voorgedraaide. Ik ben gewoon slecht in zelf draaien. De joint klapt negen van de tien keer om na de tip als ik het zelf doe. En mijn vingers krijgen het gewoon niet voor elkaar om de joint fatsoenlijk dicht te rollen. Vroeger liet ik altijd anderen draaien, maar nu ik vaak alleen rook, vind ik het wel best zo.
Ik rook altijd mixjointjes, daar begin ik al helemaal niet zelf aan.
Ik ga ook naar de Damsterdiep. Prima jointjes :)
I
IwasAgabsterLid
01-01-2024, 00:00
#5
O ja, een jaar of twee geleden waren ze nog drie euro en toen ineens vier. Vind ik eigenlijk wel een flinke verhoging voor een jointje.
J
JixxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Is het noemen van prijzen van semi legale drugs tegenwoordig wel toegestaan op dit forum?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jixx zei:
Is het noemen van prijzen van semi legale drugs tegenwoordig wel toegestaan op dit forum?
Klik om te vergroten...
Prijzen van coffeeshop en smartshop producten zijn toegestaan.

Prijzen van research chemicals niet daarentegen.
J
JixxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Psychedelibee zei:
Jixx zei:
Is het noemen van prijzen van semi legale drugs tegenwoordig wel toegestaan op dit forum?
Klik om te vergroten...
Prijzen van coffeeshop en smartshop producten zijn toegestaan.

Prijzen van research chemicals niet daarentegen.
Klik om te vergroten...


Dat wist ik niet? Ik noemde 1 x het bedrag van een wietje op en kreeg toen gelijk modknips betreft de prijs.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."