#1
Ik vind het roken van pure wiet een fijn gevoel. Het enige is dat ik het dus niet doe omdat ik er zo vreselijk van moet hoesten! Bij puur roken gaat mijn keel echt erg pijn doen en hoest ik me echt gek. Nou vraag ik mij af of roken met een pijpje dat niet of een heel stuk minder doet?
Weet iemand dat? Bedankt.
Weet iemand dat? Bedankt.