Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJoint draaien

Joint draaien

29 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo
Dus sinds een week kan ik eindelijke draaien maar de meeste vrienden van me draaien een lange en ik draai niet zo een hele lange meer een klein achtige en dik
Dus heefd iemand enige tips wat ik fout Doe???
En kom aub neit met die turorials Ik weet hoe je er 1ntje moet rollen maar wil weten waarom ze wat klein zijn wat ik fout doe man
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je het al weet
Waarom stel je de vraag dan?
Hoe moeten wij dit nou beoordelen of beantwoorden?

Verspreid het goed draai van tip naar top
Wat valt hier nou op te zeggen??
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Liefhebbertje zei:
Als je het al weet
Waarom stel je de vraag dan?
Hoe moeten wij dit nou beoordelen of beantwoorden?

Verspreid het goed draai van tip naar top
Wat valt hier nou op te zeggen??
Klik om te vergroten...

Zou het ook niet weten , kijk hier anders:
https://www.jointjedraaien.nl/jointdraaien/inside_out.php
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoe verwacht je dat wij hier zonder je joint te zien of zonder een fatsoenlijke beschrijving van hoe je draait, dat wij weten wat je 'fout' doet? Waarom vraag je het niet gewoon aan je vrienden?
G
Gebruikersnaam038Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ga eerst heel veel shaggies met filter draaien, dan leer je om strak te draaien. Zo heb ik het geleerd.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gebruikersnaam038 zei:
Ga eerst heel veel shaggies met filter draaien, dan leer je om strak te draaien. Zo heb ik het geleerd.
Klik om te vergroten...

Dit heb ik toen ook gedaan. Ik heb gewoon een goedkoop pakkie shag gekocht en lange vloe en tip. En oefenen maar! En je hoeft toch niet precies zoals een ander een joint te hebben? Als het maar rookt..
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Yolo2000 zei:
Zo Zien mijn joints eruit
Klik om te vergroten...
Oefening baart kunst , kwestie van meer verspreiden en geen dikke tip dan worden de joints Ook langer. Zoals hierboven al beschreven staat vraag het aan een vriend die kan je het best helpen...
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Het draaien gaat wel iets beter nu nu ik vaker draai en ook afetoe als ik geen sigaretten heb maar nog wel ff een sigaret wil roken voor. Dat ik ga kopen en nog 2 of 3 halve of kwart siggareten heb die ik gebruikt voor de joint heb draai ik gewoon een joint sigaret anyway het gaat wel wat beter alleen thuis wel beter dan buiten. Alleen wat ik meestal heb is dat de bovenkant een beetje open gaat en dan ook afetoe de tabak aan die plakrand van boven gaat zitten. Dus hoe fix ik dat dat beter gaat maar voor de rest gaat het goed kijk ook naar vrienden etc alleen nu ga ik meer met iemand om die zelf niet kan draaien dus ik moet ze altijd rollen. Maar iemand vertelde me ook dat ik te veel wiet in me joints zet maar dat is toch juist goed? En wat ik ook heb als ik het bijvoorbeeld thuis of bij iemand thuis op een bureu of tafel doe valt er altijd nog iets uit en buiten valt er meestal bijna niks uit man
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Zo Zien mijn joints eruit
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zoals ik het kan zien, lijkt het alsof je te weinig tabak gebruikt. De vloei rolt lastig netjes dicht, als het nergens omheen rolt. Dus echt een hele sigaret gebruiken en dan netjes verdelen, aan gedeelte waar tip komt, iets minder en dan oplopend tot het uiteinde als een soort toeter. Ik draai hem altijd even voor zodat hij goed rolt, en daarna leg ik hem weer een beetje open om de hasj toe te voegen. Na het dichtlikken klop je hem en/of druk je het geheel zachtjes aan met de achterkant van een pen, zodat het geheel wat minder slap is. Het is verder gewoon een boel oefenen. Ik draai mijn wietjes trouwens met shag, dat is meer geplukt en dus makkelijker draaien dan de losse kruim van sigaretten.
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoe ik het een vriend van me heb geleerd, ik heb hem een pakje longvloei om een potlood laten draaien. Daarna heb ik hem steeds een joint met tabak en wiet laten in draaien zonder tip. En dan voeg je de tip toe voordat je likt en dan is ie goed. Hik heeft er nette joints door leren draaien.
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#12
SanneBanne zei:
Zoals ik het kan zien, lijkt het alsof je te weinig tabak gebruikt. De vloei rolt lastig netjes dicht, als het nergens omheen rolt. Dus echt een hele sigaret gebruiken en dan netjes verdelen, aan gedeelte waar tip komt, iets minder en dan oplopend tot het uiteinde als een soort toeter. Ik draai hem altijd even voor zodat hij goed rolt, en daarna leg ik hem weer een beetje open om de hasj toe te voegen. Na het dichtlikken klop je hem en/of druk je het geheel zachtjes aan met de achterkant van een pen, zodat het geheel wat minder slap is. Het is verder gewoon een boel oefenen. Ik draai mijn wietjes trouwens met shag, dat is meer geplukt en dus makkelijker draaien dan de losse kruim van sigaretten.
Klik om te vergroten...

Ja want mensen zeiden dat ik te veel tabak gebruikte vroeger gebruikte ik een hele siggaret nu laat ik zeggen iets meer dan een halve dan is er nog een kwart ofzo over. En wat ik meestal ook doe is dat de tip een klein beetje over de vloei leg dus dat hij een klein stukje uit steekt of moet ik hem er gewoon helemaal in leggen? En hij blijft altijd toch niet echt heel lang als een normale joint
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#13
HardstyleGabber zei:
Hoe ik het een vriend van me heb geleerd, ik heb hem een pakje longvloei om een potlood laten draaien. Daarna heb ik hem steeds een joint met tabak en wiet laten in draaien zonder tip. En dan voeg je de tip toe voordat je likt en dan is ie goed. Hik heeft er nette joints door leren draaien.
Klik om te vergroten...

Zou dat voortaan doen als ik alleen thuis ff joints draai dus eerst de potlood erin beetje op maat draaien dan tabak wierie of hasj erin ik gebruik meestal wiet dan als je gaat likken de tip erin en likken en rollen toch? Alleen met het dichtrollen heb ik sowieso de tip erin nodig man anders lukt het nog niet echt man
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Me joints worden al stukken beter heb gezien dat als je het goed verdeeld het beetje na voren en het midden het meeste zet en zo mij mogelijk bij de tip zet en hem dan draait dat ie lekker lang en dun wordt man en niet zo overdreven alles na benedendrukt maar gewoon een klein beetje
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Yolo2000 zei:
En wat ik meestal ook doe is dat de tip een klein beetje over de vloei leg dus dat hij een klein stukje uit steekt of moet ik hem er gewoon helemaal in leggen?
Klik om te vergroten...

Ik leg hem altijd gewoon helemaal erin, dan draai ik hem voor (vloei krijgt dan al beetje vorm en je weet dan al dat die fijn dicht zal draaien en dan leg ik hem weer een beetje open en doe ik de hasj erbij. Wiet is natuurlijk wel droger als hasj dus draait allicht wat lastiger.
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#16
SanneBanne zei:
Ik leg hem altijd gewoon helemaal erin, dan draai ik hem voor (vloei krijgt dan al beetje vorm en je weet dan al dat die fijn dicht zal draaien en dan leg ik hem weer een beetje open en doe ik de hasj erbij. Wiet is natuurlijk wel droger als hasj dus draait allicht wat lastiger.
Klik om te vergroten...

Oke zou ik volgende keer proberen omdat ik de 1ste keer dat me joint was gelukt had ik een video gekeken waar hij de tip een beetje uit sterkte vandaar zou het volgende keer met de tip er helemaal in alleen wat ik kut vindt is dat de vloei vaak over de tip uitsteekt
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja, dat laatste stukje vloei brand ik er altijd even af. Wel even met je vinger zwarte eraf halen want dat smaakt echt niet lekker. :)
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#18
SanneBanne zei:
Ja, dat laatste stukje vloei brand ik er altijd even af. Wel even met je vinger zwarte eraf halen want dat smaakt echt niet lekker. :confused:mile:
Klik om te vergroten...

Ja dat dee ik ooit maar een vriend van me zei dat ik dat niet moest doen maar miss ook omdat hij zelf niet kan draaien en niet lang rookt
En hoe zit het nou met het wiet want iemand zei dat ik te veel wiet erin zit maar dat is toch juist goed? Zet er meestal 2 van die normale topjes in dus niet die grote maar die wat kleinere
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Yolo2000 zei:
Ja dat dee ik ooit maar een vriend van me zei dat ik dat niet moest doen maar miss ook omdat hij zelf niet kan draaien en niet lang rookt
En hoe zit het nou met het wiet want iemand zei dat ik te veel wiet erin zit maar dat is toch juist goed? Zet er meestal 2 van die normale topjes in dus niet die grote maar die wat kleinere
Klik om te vergroten...
Teveel wiet/ruwe wiet kan moeilijker draaien. Ik heb zelf een grinder die de wiet goed fijn maakt. Misschien wat om daar naar te kijken?
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#20
HardstyleGabber zei:
Teveel wiet/ruwe wiet kan moeilijker draaien. Ik heb zelf een grinder die de wiet goed fijn maakt. Misschien wat om daar naar te kijken?
Klik om te vergroten...
Ja wil er al een tijdje 1ntje kopen maar al me geld Gaat naar de wiet
Hoeveel kost Zo iets ongeveer?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."