Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJoint draaien

Joint draaien

29 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
:sunglasses:
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zoals ik het kan zien, lijkt het alsof je te weinig tabak gebruikt. De vloei rolt lastig netjes dicht, als het nergens omheen rolt. Dus echt een hele sigaret gebruiken en dan netjes verdelen, aan gedeelte waar tip komt, iets minder en dan oplopend tot het uiteinde als een soort toeter. Ik draai hem altijd even voor zodat hij goed rolt, en daarna leg ik hem weer een beetje open om de hasj toe te voegen. Na het dichtlikken klop je hem en/of druk je het geheel zachtjes aan met de achterkant van een pen, zodat het geheel wat minder slap is. Het is verder gewoon een boel oefenen. Ik draai mijn wietjes trouwens met shag, dat is meer geplukt en dus makkelijker draaien dan de losse kruim van sigaretten.
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoe ik het een vriend van me heb geleerd, ik heb hem een pakje longvloei om een potlood laten draaien. Daarna heb ik hem steeds een joint met tabak en wiet laten in draaien zonder tip. En dan voeg je de tip toe voordat je likt en dan is ie goed. Hik heeft er nette joints door leren draaien.
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#4
SanneBanne zei:
Zoals ik het kan zien, lijkt het alsof je te weinig tabak gebruikt. De vloei rolt lastig netjes dicht, als het nergens omheen rolt. Dus echt een hele sigaret gebruiken en dan netjes verdelen, aan gedeelte waar tip komt, iets minder en dan oplopend tot het uiteinde als een soort toeter. Ik draai hem altijd even voor zodat hij goed rolt, en daarna leg ik hem weer een beetje open om de hasj toe te voegen. Na het dichtlikken klop je hem en/of druk je het geheel zachtjes aan met de achterkant van een pen, zodat het geheel wat minder slap is. Het is verder gewoon een boel oefenen. Ik draai mijn wietjes trouwens met shag, dat is meer geplukt en dus makkelijker draaien dan de losse kruim van sigaretten.
Klik om te vergroten...

Ja want mensen zeiden dat ik te veel tabak gebruikte vroeger gebruikte ik een hele siggaret nu laat ik zeggen iets meer dan een halve dan is er nog een kwart ofzo over. En wat ik meestal ook doe is dat de tip een klein beetje over de vloei leg dus dat hij een klein stukje uit steekt of moet ik hem er gewoon helemaal in leggen? En hij blijft altijd toch niet echt heel lang als een normale joint
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#5
HardstyleGabber zei:
Hoe ik het een vriend van me heb geleerd, ik heb hem een pakje longvloei om een potlood laten draaien. Daarna heb ik hem steeds een joint met tabak en wiet laten in draaien zonder tip. En dan voeg je de tip toe voordat je likt en dan is ie goed. Hik heeft er nette joints door leren draaien.
Klik om te vergroten...

Zou dat voortaan doen als ik alleen thuis ff joints draai dus eerst de potlood erin beetje op maat draaien dan tabak wierie of hasj erin ik gebruik meestal wiet dan als je gaat likken de tip erin en likken en rollen toch? Alleen met het dichtrollen heb ik sowieso de tip erin nodig man anders lukt het nog niet echt man
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Me joints worden al stukken beter heb gezien dat als je het goed verdeeld het beetje na voren en het midden het meeste zet en zo mij mogelijk bij de tip zet en hem dan draait dat ie lekker lang en dun wordt man en niet zo overdreven alles na benedendrukt maar gewoon een klein beetje
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Yolo2000 zei:
En wat ik meestal ook doe is dat de tip een klein beetje over de vloei leg dus dat hij een klein stukje uit steekt of moet ik hem er gewoon helemaal in leggen?
Klik om te vergroten...

Ik leg hem altijd gewoon helemaal erin, dan draai ik hem voor (vloei krijgt dan al beetje vorm en je weet dan al dat die fijn dicht zal draaien en dan leg ik hem weer een beetje open en doe ik de hasj erbij. Wiet is natuurlijk wel droger als hasj dus draait allicht wat lastiger.
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#8
SanneBanne zei:
Ik leg hem altijd gewoon helemaal erin, dan draai ik hem voor (vloei krijgt dan al beetje vorm en je weet dan al dat die fijn dicht zal draaien en dan leg ik hem weer een beetje open en doe ik de hasj erbij. Wiet is natuurlijk wel droger als hasj dus draait allicht wat lastiger.
Klik om te vergroten...

Oke zou ik volgende keer proberen omdat ik de 1ste keer dat me joint was gelukt had ik een video gekeken waar hij de tip een beetje uit sterkte vandaar zou het volgende keer met de tip er helemaal in alleen wat ik kut vindt is dat de vloei vaak over de tip uitsteekt
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja, dat laatste stukje vloei brand ik er altijd even af. Wel even met je vinger zwarte eraf halen want dat smaakt echt niet lekker. :)
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#10
SanneBanne zei:
Ja, dat laatste stukje vloei brand ik er altijd even af. Wel even met je vinger zwarte eraf halen want dat smaakt echt niet lekker. :confused:mile:
Klik om te vergroten...

Ja dat dee ik ooit maar een vriend van me zei dat ik dat niet moest doen maar miss ook omdat hij zelf niet kan draaien en niet lang rookt
En hoe zit het nou met het wiet want iemand zei dat ik te veel wiet erin zit maar dat is toch juist goed? Zet er meestal 2 van die normale topjes in dus niet die grote maar die wat kleinere
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Yolo2000 zei:
Ja dat dee ik ooit maar een vriend van me zei dat ik dat niet moest doen maar miss ook omdat hij zelf niet kan draaien en niet lang rookt
En hoe zit het nou met het wiet want iemand zei dat ik te veel wiet erin zit maar dat is toch juist goed? Zet er meestal 2 van die normale topjes in dus niet die grote maar die wat kleinere
Klik om te vergroten...
Teveel wiet/ruwe wiet kan moeilijker draaien. Ik heb zelf een grinder die de wiet goed fijn maakt. Misschien wat om daar naar te kijken?
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#12
HardstyleGabber zei:
Teveel wiet/ruwe wiet kan moeilijker draaien. Ik heb zelf een grinder die de wiet goed fijn maakt. Misschien wat om daar naar te kijken?
Klik om te vergroten...
Ja wil er al een tijdje 1ntje kopen maar al me geld Gaat naar de wiet
Hoeveel kost Zo iets ongeveer?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Yolo2000 zei:
Ja wil er al een tijdje 1ntje kopen maar al me geld Gaat naar de wiet
Hoeveel kost Zo iets ongeveer?
Klik om te vergroten...
Google is je vriend!
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Zie dat me joint nu echt stukker beter worden man :)
Maar ik zie ik blow echt veel sinds ik kan draaien ook als ik alleen ben
Blowde vroeger al best veel maar nu helemaal maar I don't Care is toch niet erg
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Yolo2000 zei:
Ja wil er al een tijdje 1ntje kopen maar al me geld Gaat naar de wiet
Hoeveel kost Zo iets ongeveer?
Klik om te vergroten...
Ligt echt aan de kwaliteit, een ijzeren grinder is van zich zelf al duurder. Mijne koste 40 euro. Kijk anders even op de site van futerola dan krijg je er een idee bij.
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Vandaag was ik echt fucking stoned en het draaien lukte voor geen meter
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dan was het ook niet echt nodig, lijkt me. :P
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Fool zei:
Dan was het ook niet echt nodig, lijkt me. :P
Klik om te vergroten...

Had met een maat van me ergens buiten op een tafel de shisha mee genomen en tussen die smaak ongv een halve gram wiet gestopt zet die smaak altijd voor de zekerheid anders valt de meeste wiet na beneden in het water maar dus tijdens het roken van de shisha had nog niet echt heel veel gerookt was een beetje stoned/High. Dus draaiende ff een joint lukte best rookte die ff. Daarna weer flink gehijst aan de shisha na een half uur ofzo was de smaak en wiet verbrand maar wat waren wij stoned man echt fucking stoned later leek het ook beetje of we niet meer op aarde waren maar aan de ene kant weer wel laat ik zeggen we waren der wel goed af maar toen we met de shisha klaar waren dachten we laten we nog ff een jointje roken ik draaien eindstand lukt voor geen meter ik denken Huh hoe kan dit nou me maat proberen die beetje kan draaien lukt ook voor geen meter daarna we gaan naar me box lukt voor geen meter daarna we gaan naar me kamer lukt weer niet dus zette de wiet en tabak van de mislukte joint in een bakje eindstand we gaan naar stad we gingen chillen eindstand proberen om te draaien lukte niet. Daarna na half uurtje probeer het echt met moeite lukt eindelijk maar was echt een crap joint. Daarna toen ik na huis ging weer proberen lukt weer niet thuis goed proberen eindstand lukt net weer een crap joint maar als je echt zo high bent lukt het draaien gewoon niet meer wel apart vindt ik dat en nu ook veel wiet en tabak verloren omdat we gewoon te high waren voortaan als ik shisha met wiet ga doen eerst paar joints draaien voor later want na de shisha ben ik te stoned/High om het te doen
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Fool zei:
Dan was het ook niet echt nodig, lijkt me. :P
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#20
Yolo2000 zei:
Had met een maat van me ergens buiten op een tafel de shisha mee genomen en tussen die smaak ongv een halve gram wiet gestopt zet die smaak altijd voor de zekerheid anders valt de meeste wiet na beneden in het water maar dus tijdens het roken van de shisha had nog niet echt heel veel gerookt was een beetje stoned/High. Dus draaiende ff een joint lukte best rookte die ff. Daarna weer flink gehijst aan de shisha na een half uur ofzo was de smaak en wiet verbrand maar wat waren wij stoned man echt fucking stoned later leek het ook beetje of we niet meer op aarde waren maar aan de ene kant weer wel laat ik zeggen we waren der wel goed af maar toen we met de shisha klaar waren dachten we laten we nog ff een jointje roken ik draaien eindstand lukt voor geen meter ik denken Huh hoe kan dit nou me maat proberen die beetje kan draaien lukt ook voor geen meter daarna we gaan naar me box lukt voor geen meter daarna we gaan naar me kamer lukt weer niet dus zette de wiet en tabak van de mislukte joint in een bakje eindstand we gaan naar stad we gingen chillen eindstand proberen om te draaien lukte niet. Daarna na half uurtje probeer het echt met moeite lukt eindelijk maar was echt een crap joint. Daarna toen ik na huis ging weer proberen lukt weer niet thuis goed proberen eindstand lukt net weer een crap joint maar als je echt zo high bent lukt het draaien gewoon niet meer wel apart vindt ik dat en nu ook veel wiet en tabak verloren omdat we gewoon te high waren voortaan als ik shisha met wiet ga doen eerst paar joints draaien voor later want na de shisha ben ik te stoned/High om het te doen
Klik om te vergroten...

Yolo, heb je wel eens van leestekens en alinea's gehoord? Spelling en stijl komen (hopelijk) met de jaren wel, maar hier is echt niet doorheen te komen.

Nog een tip: lees je posts door voor je ze plaatst, en vraag jezelf af wat je hiermee toevoegt. Als het antwoord "niets" is, hóef je geen reactie te plaatsen.

Hopelijk komt dit niet lullig over - mijn advies is oprecht goed bedoeld :confused:mile:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."