#1
Zoals ik het kan zien, lijkt het alsof je te weinig tabak gebruikt. De vloei rolt lastig netjes dicht, als het nergens omheen rolt. Dus echt een hele sigaret gebruiken en dan netjes verdelen, aan gedeelte waar tip komt, iets minder en dan oplopend tot het uiteinde als een soort toeter. Ik draai hem altijd even voor zodat hij goed rolt, en daarna leg ik hem weer een beetje open om de hasj toe te voegen. Na het dichtlikken klop je hem en/of druk je het geheel zachtjes aan met de achterkant van een pen, zodat het geheel wat minder slap is. Het is verder gewoon een boel oefenen. Ik draai mijn wietjes trouwens met shag, dat is meer geplukt en dus makkelijker draaien dan de losse kruim van sigaretten.
Hoe ik het een vriend van me heb geleerd, ik heb hem een pakje longvloei om een potlood laten draaien. Daarna heb ik hem steeds een joint met tabak en wiet laten in draaien zonder tip. En dan voeg je de tip toe voordat je likt en dan is ie goed. Hik heeft er nette joints door leren draaien.
En wat ik meestal ook doe is dat de tip een klein beetje over de vloei leg dus dat hij een klein stukje uit steekt of moet ik hem er gewoon helemaal in leggen?
Ik leg hem altijd gewoon helemaal erin, dan draai ik hem voor (vloei krijgt dan al beetje vorm en je weet dan al dat die fijn dicht zal draaien en dan leg ik hem weer een beetje open en doe ik de hasj erbij. Wiet is natuurlijk wel droger als hasj dus draait allicht wat lastiger.
Ja, dat laatste stukje vloei brand ik er altijd even af. Wel even met je vinger zwarte eraf halen want dat smaakt echt niet lekker.mile:
Teveel wiet/ruwe wiet kan moeilijker draaien. Ik heb zelf een grinder die de wiet goed fijn maakt. Misschien wat om daar naar te kijken?Ja dat dee ik ooit maar een vriend van me zei dat ik dat niet moest doen maar miss ook omdat hij zelf niet kan draaien en niet lang rookt
En hoe zit het nou met het wiet want iemand zei dat ik te veel wiet erin zit maar dat is toch juist goed? Zet er meestal 2 van die normale topjes in dus niet die grote maar die wat kleinere
Ja wil er al een tijdje 1ntje kopen maar al me geld Gaat naar de wietTeveel wiet/ruwe wiet kan moeilijker draaien. Ik heb zelf een grinder die de wiet goed fijn maakt. Misschien wat om daar naar te kijken?
Google is je vriend!Ja wil er al een tijdje 1ntje kopen maar al me geld Gaat naar de wiet
Hoeveel kost Zo iets ongeveer?
Ligt echt aan de kwaliteit, een ijzeren grinder is van zich zelf al duurder. Mijne koste 40 euro. Kijk anders even op de site van futerola dan krijg je er een idee bij.Ja wil er al een tijdje 1ntje kopen maar al me geld Gaat naar de wiet
Hoeveel kost Zo iets ongeveer?
Dan was het ook niet echt nodig, lijkt me. :P
Had met een maat van me ergens buiten op een tafel de shisha mee genomen en tussen die smaak ongv een halve gram wiet gestopt zet die smaak altijd voor de zekerheid anders valt de meeste wiet na beneden in het water maar dus tijdens het roken van de shisha had nog niet echt heel veel gerookt was een beetje stoned/High. Dus draaiende ff een joint lukte best rookte die ff. Daarna weer flink gehijst aan de shisha na een half uur ofzo was de smaak en wiet verbrand maar wat waren wij stoned man echt fucking stoned later leek het ook beetje of we niet meer op aarde waren maar aan de ene kant weer wel laat ik zeggen we waren der wel goed af maar toen we met de shisha klaar waren dachten we laten we nog ff een jointje roken ik draaien eindstand lukt voor geen meter ik denken Huh hoe kan dit nou me maat proberen die beetje kan draaien lukt ook voor geen meter daarna we gaan naar me box lukt voor geen meter daarna we gaan naar me kamer lukt weer niet dus zette de wiet en tabak van de mislukte joint in een bakje eindstand we gaan naar stad we gingen chillen eindstand proberen om te draaien lukte niet. Daarna na half uurtje probeer het echt met moeite lukt eindelijk maar was echt een crap joint. Daarna toen ik na huis ging weer proberen lukt weer niet thuis goed proberen eindstand lukt net weer een crap joint maar als je echt zo high bent lukt het draaien gewoon niet meer wel apart vindt ik dat en nu ook veel wiet en tabak verloren omdat we gewoon te high waren voortaan als ik shisha met wiet ga doen eerst paar joints draaien voor later want na de shisha ben ik te stoned/High om het te doen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."