Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet van straatdealer

Wiet van straatdealer

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je hebt al een keer zo'n topic geopend Koes. 1 keer is wel voldoende he. Ik gooi er dan ook een slotje op, want dit slaat helemaal nergens op. Iets met een ezel en geen twee keer dezelfde steen... Echt hoe dom kun je zijn.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
https://drugsforum.nl/threads/wiet-van-dealer.61280/

Hier zijn al je antwoorden.

Er is zo een gezegde he: een ezel stoot zich geen 2x aan dezelfde steen......
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#3
hallo
Vandaag lifte ik bij de shop en toen hoorde een straat dealer dat en zei wat moet je zei wiet zei je haze zei ja zei hoeveel zei 5 euro Zei kom naast me zitten gaf geld en hij me wiet en ging weer weg
Maar zijn ogen waren echt eng echt van die strakke ogen waarschijnlijk drugs gebruikt weet niet zeker
Dus dacht kan ik dit wel vertrouwen straatdealer die waarschijnlijk drugs gebruikt had
zou die er Crack coke heroïne ofzo in kunnen gedaan hebben of denk je dat ik mee geen zorgen hoef te maken?
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Weer al?
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#5
Joopiejo zei:
Weer al?
Klik om te vergroten...

Jep dus moet ik me zorgen maken of niet???
r
rheepkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik denk het niet, dan zou tie juist verlies maken lijkt me.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#7
Volgens mij zijn Koes en onze goede vriend Yolo gewoon één en dezelfde persoon, maar goed.

Side by side vergelijking:






Hetzelfde taaltje (let ook even op "gappie" en op de identieke vreemde spelling van "Xtc"), dezelfde begroetingswijze ("hallo Ik heb een vraag", "hey Vandaag heb ik"), dezelfde verbijsterende wreedheid tegenover spelling, grammatica en interpunctie.
Precies dezelfde sterke verhalen.


Of heb ik het mis, boys? Kan ook natuurlijk.
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fenrir zei:
Volgens mij zijn Koes en onze goede vriend Yolo gewoon één en dezelfde persoon, maar goed.

Side by side vergelijking (embedden lukt helaas niet):
https://ibb.co/eNqbfQ
https://ibb.co/hHq3S5
https://ibb.co/j0EmfQ
https://ibb.co/dbyCLQ
https://ibb.co/hPniS5

Hetzelfde taaltje (let ook even op "gappie" en op de identieke vreemde spelling van "Xtc"), dezelfde begroetingswijze ("hallo Ik heb een vraag", "hey Vandaag heb ik"), dezelfde verbijsterende wreedheid tegenover spelling, grammatica en interpunctie.
Precies dezelfde sterke verhalen.


Of heb ik het mis, boys? Kan ook natuurlijk.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."