#1
Je hebt al een keer zo'n topic geopend Koes. 1 keer is wel voldoende he. Ik gooi er dan ook een slotje op, want dit slaat helemaal nergens op. Iets met een ezel en geen twee keer dezelfde steen... Echt hoe dom kun je zijn.
Weer al?
Volgens mij zijn Koes en onze goede vriend Yolo gewoon één en dezelfde persoon, maar goed.
Side by side vergelijking (embedden lukt helaas niet):
https://ibb.co/eNqbfQ
https://ibb.co/hHq3S5
https://ibb.co/j0EmfQ
https://ibb.co/dbyCLQ
https://ibb.co/hPniS5
Hetzelfde taaltje (let ook even op "gappie" en op de identieke vreemde spelling van "Xtc"), dezelfde begroetingswijze ("hallo Ik heb een vraag", "hey Vandaag heb ik"), dezelfde verbijsterende wreedheid tegenover spelling, grammatica en interpunctie.
Precies dezelfde sterke verhalen.
Of heb ik het mis, boys? Kan ook natuurlijk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."