Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMe maatje gaat bad

Me maatje gaat bad

94 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vandaag ff met een vriend van me 10 gram Gekocht
Bij 2 coffeeshops
Nu gesmookt in me huis
Alleen me maat voelt zich fucking kut
Hij gaat bad
En eerlijk gezegd vindt ik het irritant.
Maar een kut voor hem
Maar is echt lang geleden toen ik bad Ging.
Dus heb er niet echt veel verstand van.
Tips ? Als je bad gaat?
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nietingebruik zei:
Vandaag ff met een vriend van me 10 gram Gekocht
Bij 2 coffeeshops
Nu gesmookt in me huis
Alleen me maat voelt zich fucking kut
Hij gaat bad
En eerlijk gezegd vindt ik het irritant.
Maar een kut voor hem
Maar is echt lang geleden toen ik bad Ging.
Dus heb er niet echt veel verstand van.
Tips ? Als je bad gaat?
Klik om te vergroten...

Wiet heeft de eigenschap gevoelens en emoties wat te versterken, en hier kun je dus bad door gaan.
Er is niet echt iets tegen te doen, maar het hielp mij wanneer ik bad ging om wat fruit of iets anders zoets te eten. Verder is bij wiet geen overdosis mogelijk, dus je kan er simpelweg niet accuut aan sterven.

Meestal is het na 1 uurtje wel weer over. Dat is mijn ervaring.
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#3
BasvanHoven zei:
Wiet heeft de eigenschap gevoelens en emoties wat te versterken, en hier kun je dus bad door gaan.
Er is niet echt iets tegen te doen, maar het hielp mij wanneer ik bad ging om wat fruit of iets anders zoets te eten. Verder is bij wiet geen overdosis mogelijk, dus je kan er simpelweg niet accuut aan sterven.

Meestal is het na 1 uurtje wel weer over. Dat is mijn ervaring.
Klik om te vergroten...
Kutzooi hij heefd me kamer ondergekotst
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nietingebruik zei:
Kutzooi hij heefd me kamer ondergekotst
Klik om te vergroten...

Iemand op mijn kamer gekotst? Nu eerst posten op het drugsforum, daarna pas schoonmaken.

Grapje. Kotsen komt vaker voor op wiet, niets om je zorgen over te maken. :wink:

Is hij een beetje uit zijn bad trip geraakt nu?
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#5
BasvanHoven zei:
Iemand op mijn kamer gekotst? Nu eerst posten op het drugsforum, daarna pas schoonmaken.

Grapje. Kotsen komt vaker voor op wiet, niets om je zorgen over te maken. :wink:

Is hij een beetje uit zijn bad trip geraakt nu?
Klik om te vergroten...

Hij is weer veilig thuis.
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#6
gatverdamme in men haast had ik gelezen me maatje gaat niet in bad
dacht wat zullen we nu krijgen !
Blijkt het men vermoeid brein te zijn,
die mij bij de neus nam,
blij dat de lysergic bink zijn advies indien overbodig is...
en die sufgeblowde, nu zeker goed ingewijde arme drommel
wrs al diep in dromenland ligt.
Ja vroeg of laat , als beginner raak je op het
''oppassen jongens we hebben een kotser punt'
maar ik zeg altijd
je hebt pas geleefd als je je met regelmaat es in een hotbox begeeft
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#7
lysergic bink zei:
gatverdamme in men haast had ik gelezen me maatje gaat niet in bad
dacht wat zullen we nu krijgen !
Blijkt het men vermoeid brein te zijn,
die mij bij de neus nam,
blij dat de lysergic bink zijn advies indien overbodig is...
en die sufgeblowde, nu zeker goed ingewijde arme drommel
wrs al diep in dromenland ligt.
Ja vroeg of laat , als beginner raak je op het
''oppassen jongens we hebben een kotser punt'
maar ik zeg altijd
je hebt pas geleefd als je je met regelmaat es in een hotbox begeeft
Klik om te vergroten...


Ja mar die mogool heefd me niet eens helpen Opruimen en heefd niet eens in de wc of de Prullenbak in me kamer kunnn kotsen dan was Het zak vervangen klaar hij heefd er helemaal Naast gekost.
Heb dit nooit met hem gehad en blow wel Vaak met hem vaak zijn er ook nog ander bij.
Maar niet altijd.
Wat het misschien ook is na een tijdje.
Als ik vraag gaan we nog een vragen zegt ie Vaak heb nu wel genoeg gehad wat ik vaak kut Vindt en hem toch push om 1 te roken:tearsofjoy:
Dus gisterem begonnen we met een L joint Met 4 gram met 2 personen maar.
En daarna een dikke Blunt erachter na.
Ik ben wel een stuk meer ervaren dan hem.
En om een of andere reden kan hij ook niet Tegen Blunts is hij vaker op bad gegaan zei hij
Me.
En dat gecombineerd met een L dat trok hij Waarschijnlijk niet man
Maar hij had wel even kunnen helpen met Opruimen maarja
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ik vind het zonde die enorme hoeveelheden wiet.

bij een gram of anderhalf in een keer zit ik op mijn max, meer roken heeft dan geen extra effect meer. nog sterker, ik heb het gevoel dat ik mezelf dan weer nuchter aan t blowen ben.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Niet @Koes toevallig....?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
acht.zes zei:
ik vind het zonde die enorme hoeveelheden wiet.

bij een gram of anderhalf in een keer zit ik op mijn max, meer roken heeft dan geen extra effect meer. nog sterker, ik heb het gevoel dat ik mezelf dan weer nuchter aan t blowen ben.
Klik om te vergroten...
Dit idd. En je word als je meer rookt nadat je aan je limit zit, meestal misselijk. Alles waar TE voor staat is niet goed, behalve TEvreden.
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Dunne zei:
Niet @Koes toevallig....?
Klik om te vergroten...

Haha nee was het maar waar.
1 die zal me huis niet onderkotsen.
2 zo wel Zal hij gewoon na de wc gaan.
3 hij wordt Er zo Parra van :tearsofjoy: zo grappig .
Maar kotsen heb ik hem lang niet zien doen.
Maar koes neemt geen joints meer aan van me.

Dus ik weet nu wel wie ik na me huis mee Neem wie niet.
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Dit idd. En je word als je meer rookt nadat je aan je limit zit, meestal misselijk. Alles waar TE voor staat is niet goed, behalve TEvreden.
Klik om te vergroten...

Waarschijnlijk is hij over ze limit gegaan.
Meestal rookt hij normale joint wel dik.
Maar nooit een 4 gram joint.
Want meestal na 2 of 3 joints heefd hij wel Genoeg dan rook ik verder.
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
r rookt nadat je aan je limit zit, meestal misselijk
Klik om te vergroten...

Ik ga ook vaak over me limit maar ga me niet Kut voelen of misselijk worden.
Hoe zit dat dan?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nietingebruik zei:
Ik ga ook vaak over me limit maar ga me niet Kut voelen of misselijk worden.
Hoe zit dat dan?
Klik om te vergroten...
Is toch logisch? Teveel. Net als teveel drank of andere drugs.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#15
nou, ik rook ongeveer een halve gram per dag, een of 2 joints (met tabak want mijn longen kennen inmiddels niet meer tegen pure wiet want dan stik ik zowat van t hoesten) en wel alleen in de avond. dit is dan wel wiet van kwalitatief de allerbeste soort.

ik heb totaal geen behoefte om meer te blowen. uitzondering is wanneer ik paddo's gevreten heb want dan MOET ik gewoon non stop een joint in mijn mondhoek hebben en dan kan het ook goed een paar gram worden.
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Dunne zei:
Is toch logisch? Teveel. Net als teveel drank of andere drugs.
Klik om te vergroten...

Lees het opnieuw.
Ik zei als ik over me limit ga wordt ik NIET Misselijk of ga ik me NIET kut voelen.
Space hem alleen enorm hard
Maar gisteren was ik nog niet over me limit Gegaan want nadat ik hem na huis had Gebracht al paar uurtjes verder enzo was ik Beetje nuchter aan het worden.
Dus draaide nog een joint een lekkere White Choco van boerenjongens
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#17
wat is dan het nut van over the limit gaan met wiet? stoerdoenerij zo van 'hey, kijk mij eens, ik kan wel 5 gram wiet in een keer op' of iets dergelijks? of een wedstrijdje wie het meest op kan of zo?

doe mij maar gewoon een normaal effect. en als ik een zwaarder effect wil dan pak ik wel een andere soort drugs.

edit;

@ Nietingebruik:

je klopt jezelf op de borst zo van hey, kijk eens hoe veel wiet ik wel niet op kan. stoerdoenerij dus.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#18
@Nietingebruik

goed dat je je met coke wel kan beheersen. :)
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#19
acht.zes zei:
en wat ben je nou kwijt zo per dag aan je 5 gram coffeeshop wiet? ik neem aan dat je goeie kwaliteit haalt?
Klik om te vergroten...

Ja zeker kwaliteit wiet.
Woon bij het RembrandtPlein dus ga altijd na Boerenjongens.
Meestal ben ik rond de 60 euro kwijt.
En Soms iets meer.
Meestal haal ik pineapple Haze of Super Silver Haze 11 per gram.
Laaste tijd haal ik Amnesia G13 13 euro per Gram.
En afentoe als ik zin heb haal ik 3 gram wiet en 2 gram hasj.
White Choco 8,50 Per gram.
Dus ja ben rond de 60 euro kwijt
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lysergine zei:
Welk werk doe je eigenlijk? Hoe oud ben je?
Klik om te vergroten...
[modknip]

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."