Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk wordt niet meer goed stoned

Ik wordt niet meer goed stoned

42 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gisteren was ik na werk met een vriend dus had een trek van ze joint genomen eindstand 2 joints gedeelt eindstand toen ik naar huis ging dacht heb het toch al verkloot dus ging nog even 2 gram Anmesia halen dacht maak het nog laaste dag het beste ervan
Vandaag geen wiet in huis alleen sigaretten en gaat best wel nu man alleen wat eerder naar bed vandaag dat ik meer tijd heb om in slaap te komen
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb zelfs eens Schema voor me zelf Gemaakt
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wow, nice work Koes, volhouden nu. :grin:
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Nogmaals: je houd je er veel en veel teveel mee bezig. Schema's, plannen, toch naar vrienden gaan. Zo lukt het niet hoor, geloof me! "Gewoon" niet meer blowen en verder alles gewoon zo laten. Dit is mijn laatste advies hierover. Je luisterd toch niet.
Klik om te vergroten...

Nee ben nu wel gekapt en schema's helpen bij mij meestal met dingen vandaar
En als ik toch naar vrienden ga rook gewoon een sigaret of drink een biertje ofzo
En ga ff met nuchtere mensen om nu
M
MDMAapLid
01-01-2024, 00:00
#5
Goed om te horen dat je volhoudt, Koes!

"De ontwenningsverschijnselen zijn meestal binnen 14 dagen compleet weg."
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#6
Afkicken valt vies tegen
De afkickverschijnels worden echt erg nu man
Sinds dag 3 al maar nu echt heel erg
Loop te trillen ben echt uit geput hoofdpijn
Misselijk gevoel
Is echt kut dit kan nauwelijks normaal werken man
P
PompbakLid
01-01-2024, 00:00
#7
Weekje of twee kappen, daarna zal je het wel merken
v
virginiaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Accountgedeactiveerd zei:
ik blow elke dag 2 tot 3 joints vrije dagen 5 tot 8

Maar het probleem wat ik nu al paar weken heb is dat ik niet meer goed stoned woor maar een beetje als ik een joint rook
Woor ik een half uur tot een uurtje stoned
Hoe veel ik er ook rook hoe dik ik ze ook draai ook als ik met vrienden ben hebben we er al meer dan 7 gerookt draai ik er nog 1 om weer stoned te worden zijn me vrienden nog helemaal van de kaart zeggen ze ben jij nog niet stoned genoeg ofzo
Ben maar een uurtje stoned terwijl ik vroeger uren van de kaart was naar paar dikke toeters nu maar een half uur tot een uur wil weer goed stoned worden
Klik om te vergroten...

ik snap indd je struggle ik heb dr nu zelf ook wel last van blow nu al 2 jaar maar ben half jaar gestopt en nu blow ik weer 3 maanden elke dag 5/10 joints 0,5 gr wiet per paffie en ben maar heel licht skaf en ook maar voor 15/30 min ofso dus ja heb geprobeert te stoppenzodat ik daarnaa weer lekker knetter werd maarja dat lukte dus niet echt meer wat ik dus nu doen is wanneer ik bijna niet meer skaf ben eene sigaret roken daarvan word je veel stonder dus ik zal zeggen blowse
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
virginia zei:
ik snap indd je struggle ik heb dr nu zelf ook wel last van blow nu al 2 jaar maar ben half jaar gestopt en nu blow ik weer 3 maanden elke dag 5/10 joints 0,5 gr wiet per paffie en ben maar heel licht skaf en ook maar voor 15/30 min ofso dus ja heb geprobeert te stoppenzodat ik daarnaa weer lekker knetter werd maarja dat lukte dus niet echt meer wat ik dus nu doen is wanneer ik bijna niet meer skaf ben eene sigaret roken daarvan word je veel stonder dus ik zal zeggen blowse
Klik om te vergroten...


Tja stoned is stoned als ik rook wordt ik niet meer stoned als ik 2x zoveel zou roken. Wel zou het effect beter zijn als het 1x in de week is. Heb dan aan een halve joint van 0.5 gram genoeg voor een paar uur. Daarna de rest :stoned:
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#10
MDMAap zei:
Goed om te horen dat je volhoudt, Koes!

"De ontwenningsverschijnselen zijn meestal binnen 14 dagen compleet weg."
Klik om te vergroten...

14 dagen Wow dat is wel lang of lijkt lang maar hou het gewoon een maand vol en daarna ga ik het echt weer heel afentoe doen weekend of 1 keer in de 2 weken in het weekend maar laat het niet meer uit de hand lopen dat beloof ik mezelf en ook jullie :wink:
En had toen ik gestopt was had ik me wiet aan me broer gegeven die trots was dat ik het gaf en niet op ging smoken
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Dunne zei:
Hou vol Koes! Het wordt minder naarmate je langer gestopt bent.
Klik om te vergroten...

Aahhhh mooi
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#12
Maar merkte wel gisteren Ookal was ik de volgende dag vrij kon niet slapen zat helemaal te trillen en shit maar had wel slaap maar het lukte maar niet het heefd letterlijk 5 uur geduurd voordat ik in slaap kwam
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kutzooi heb een hele belangrijke test verpest
Vandaag door me ontwenningverschijnels
Kon niet na denken Door me koppijn zat te trillen en had het koud Kutzooi die test was echt belangrijk
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vergeet niet dat de wiet hier de oorzaak van was, en niet je ontwenningsverschijnselen! Want als je geen wiet verslaving had, had je nu ook die ontwenning niet. Volhouden dus!
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#15
SanneBanne zei:
Vergeet niet dat de wiet hier de oorzaak van was, en niet je ontwenningsverschijnselen! Want als je geen wiet verslaving had, had je nu ook die ontwenning niet. Volhouden dus!
Klik om te vergroten...

Ja daar heb je gelijk in
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik merk wel dat ik last van me blaas begin te krijgen heefd dat te maken met de ontwenningverschijnselen?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Koes zei:
Ik merk wel dat ik last van me blaas begin te krijgen heefd dat te maken met de ontwenningverschijnselen?
Klik om te vergroten...
Kan maar hoeft niet.
Nogmaals, maak je nou niet zo sappel!
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
Kan maar hoeft niet.
Nogmaals, maak je nou niet zo sappel!
Klik om te vergroten...

Ohhh kan oke miss heefd het ook te maken met dat ik tijdje terug onveilige sex heb gehad? En ja heb de uitslag nog niet binnen ze zouden me 5 weken geleden bellen nooit gedaan
d
dacideLid
01-01-2024, 00:00
#19
En toch he... als ik namens mezelf spreek.
Ik ben nu 35 jaar oud, en begon rond mijn 15/16e met blowen. Met name de afgelopen 10 jaar ben ik gewoon een dagelijkse (avond) blower. Lekker voor t slapen enkele J's. Maar ik wordt nog altijd gewoon gaar van wiet. Het is niet zo dat het afneemt omdat ik het al zo lang doe. Ik vraag me af of je bij cannabis wel een échte tolerantie opbouwt.
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gelukig woor ik nog wel stoned
Maar ik heb iets gevonden voor als ik niet meer stoned woor meer blowen!
Want vroeger pafte ik 1 of 2 jonkos weg
Nu Rond 5 of 6 soms meer en nu woor ik deze dagen wel behoorlijk stoned

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."