Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk wordt niet meer goed stoned

Ik wordt niet meer goed stoned

42 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als 2 dagen niet blowen echt zo'n hel is wordt het eens tijd dat je inziet dat je wel een serieus probleem hebt. Volgens mij moet je niet 2 weken stoppen om daarna weer stevig stoned te kunnen worden, volgens mij moet je heel rap stoppen met (regelmatig) blowen. Jij kunt overduidelijk niet verantwoordelijk omgaan met wiet.
v
virginiaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Accountgedeactiveerd zei:
ik blow elke dag 2 tot 3 joints vrije dagen 5 tot 8

Maar het probleem wat ik nu al paar weken heb is dat ik niet meer goed stoned woor maar een beetje als ik een joint rook
Woor ik een half uur tot een uurtje stoned
Hoe veel ik er ook rook hoe dik ik ze ook draai ook als ik met vrienden ben hebben we er al meer dan 7 gerookt draai ik er nog 1 om weer stoned te worden zijn me vrienden nog helemaal van de kaart zeggen ze ben jij nog niet stoned genoeg ofzo
Ben maar een uurtje stoned terwijl ik vroeger uren van de kaart was naar paar dikke toeters nu maar een half uur tot een uur wil weer goed stoned worden
Klik om te vergroten...

ik snap indd je struggle ik heb dr nu zelf ook wel last van blow nu al 2 jaar maar ben half jaar gestopt en nu blow ik weer 3 maanden elke dag 5/10 joints 0,5 gr wiet per paffie en ben maar heel licht skaf en ook maar voor 15/30 min ofso dus ja heb geprobeert te stoppenzodat ik daarnaa weer lekker knetter werd maarja dat lukte dus niet echt meer wat ik dus nu doen is wanneer ik bijna niet meer skaf ben eene sigaret roken daarvan word je veel stonder dus ik zal zeggen blowse
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
virginia zei:
ik snap indd je struggle ik heb dr nu zelf ook wel last van blow nu al 2 jaar maar ben half jaar gestopt en nu blow ik weer 3 maanden elke dag 5/10 joints 0,5 gr wiet per paffie en ben maar heel licht skaf en ook maar voor 15/30 min ofso dus ja heb geprobeert te stoppenzodat ik daarnaa weer lekker knetter werd maarja dat lukte dus niet echt meer wat ik dus nu doen is wanneer ik bijna niet meer skaf ben eene sigaret roken daarvan word je veel stonder dus ik zal zeggen blowse
Klik om te vergroten...


Tja stoned is stoned als ik rook wordt ik niet meer stoned als ik 2x zoveel zou roken. Wel zou het effect beter zijn als het 1x in de week is. Heb dan aan een halve joint van 0.5 gram genoeg voor een paar uur. Daarna de rest :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."