#1
Purple haze zei:18 jaar en huisarrest..... Lijkt mij een gevalletje vrijheidsberoving. Vanaf je 18de ben je volwassen en hebben je ouders geen gezag meer over je.
Zolang jij in HUN huis woont en zij alles voor jou betalen, heb je je te schikken naar hun regels. Ongeacht je leeftijd. Wil je dat niet, ga je t huis uit.
Als je 18 bent, ben je nog nat achter je oortjes hoor, zeker nog niet volwassen. (Uitzonderingen daar gelaten).
