#1
Ja, space-wiet/hasj is supersterk.Weet iemand hier een verklaring voor?
Ja, space-wiet/hasj is supersterk.Weet iemand hier een verklaring voor?
Ohjee voor school.. hoe liep dat af?Ik had een keer spacecake gegeten vóór school. Ik kon bijna janken op school. Had je wel een fijne setting?
Ohjee voor school.. hoe liep dat af?
Dokter denkt dat het kwam doordat ik een te hoge dosering Methylfenidaat had gekregen. Maar ik wist wel beter natuurlijk![]()
In slaap door te hoge dosis methylfenidaaat?! Dat is best knap...
Het probleem met eten is dat er veel variabelen spelen die invloed hebben. Daardoor kun je makkelijk overdoseren. Niet alleen je maaginhoud en metabolisme spelen een rol, maar ook manier waarop hetgeen dat je eet is gemaakt. De omzetting naar THC is optimaal bij een verhitting van 120 graden op +- een uur. Hoe lang- en heet gebakken het is heeft dus invloed op de sterkte. Daarnaast nog de hoeveelheid die er in is gegaan en wat andere factoren.
Ik gebruik al jaren cannabis zonder te roken dus heb hier wel veel ervaring in. Persoonlijk vind ik zelfgemaakte THC olie met een druppelaar het best te doseren. Je maakt in een keer een grote hoeveelheid (10ml) en weet precies wat er in zit. De eerste paar keer kan nog even aftasten zijn, maar daarna weet je het wel en is de kans op overdosering erg klein.
Bij kant-en-klaar weet je gewoon niet goed wat je neemt. Beetje hetzelfde als ongeteste XTC nemen![]()
Iemand met ADHD (ik dus) kan van Methylfenidaat moe worden. Toen ik nog dagelijks methylfenidaat gebruikte viel ik soms midden in de klas in slaap. Maar dan ook écht in slaap.
Ik heb ook ADHD en gebruik ik methylfenidaat maar wordt er echt niet moe van. Ik krijg minder chaos in m'n hoofd en wordt er in m'n hoofd rustig van, maar moe heb ik nog nooit meegemaakt. Ik voel me er juist energieker en uitgeruster door omdat ik me beter kan concentreren en niet 1000 dingen tegelijk denk en doe.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."