Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBad trip/ black out hasj/wiet?

Bad trip/ black out hasj/wiet?

55 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sandra zei:
Maar waarom lukt het me niet om naar buiten te gaan terwijl dat heel simpel is maar alles wordt tegengehouden lijkt het wel, ik kan niet meer een vliegtuig instappen helemaal niks. Ook een hartspanning rondom de borst
Klik om te vergroten...
Heb je alles wel echt begrijpend gelezen wat iedereen hierboven heeft gezegd? De links allemaal al gelezen? Doe maar even. Maak jezelf nou niet zo druk er over. Dan vererger je je klachten. Lees, wordt rustig en accepteer.
S
SandraLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Heb je alles wel echt begrijpend gelezen wat iedereen hierboven heeft gezegd? De links allemaal al gelezen? Doe maar even. Maak jezelf nou niet zo druk er over. Dan vererger je je klachten. Lees, wordt rustig en accepteer.
Klik om te vergroten...


Ja nee snap ik maar is dit normaal, dit kan gewoon niet zolang ik kan ook al niet slapen totaal geen rust. Te veel bewegen m’n hoofd is te druk.
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#3
acht.zes zei:
op de een of andere manier komt het gewoon niet binnen bij die mensen en ze blijven maar dezelfde vragen stellen.
Klik om te vergroten...

Ieder zijn eigen pad eh.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Langspeelplaat zei:
Ieder zijn eigen pad eh.
Klik om te vergroten...
Ja maar als het niet het juiste pad is, waarom “eigenwijs” blijven doen?
S
SandraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Langspeelplaat zei:
Ieder zijn eigen pad eh.
Klik om te vergroten...


Maar wanneer zal dit dan verdwijnen je denkt goh dadelijk heeft er iets doorheen gezeten. Hoezo deze klachten daarom vind ik dit vreemd
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat acht.zes ook zei, voel je niet aangevallen. Dit zeggen we niet om je nog vervelender te laten voelen. Het is de waarheid en die is vaak heel hard. Je gaat geen ander antwoord krijgen. Je krijgt geen antwoord dat je zelf graag wil horen. Je wil horen: FLITS het is over! Of PILLETJE en tis over. Maar dat kan niet.
Ga maandag naar je huisarts, die zal hetzelfde zeggen maar misschien geloof/vertrouw je die wel.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sandra zei:
Maar wanneer zal dit dan verdwijnen je denkt goh dadelijk heeft er iets doorheen gezeten. Hoezo deze klachten daarom vind ik dit vreemd
Klik om te vergroten...
Lees alle links, daar staat je antwoord.
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sandra zei:
Maar wanneer zal dit dan verdwijnen je denkt goh dadelijk heeft er iets doorheen gezeten. Hoezo deze klachten daarom vind ik dit vreemd
Klik om te vergroten...

Wellicht moet je hier even doorheen, totdat je erachter komt dat het weinig oplost? Dit soort gedachten zijn nergens goed voor; het levert je niets op. Als ik jou was zou ik gaan sporten; gezond eten; lekker saunaatje pakken; films kijken met je beste vriend(in).
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sandra zei:
Ja nee snap ik maar is dit normaal, dit kan gewoon niet zolang ik kan ook al niet slapen totaal geen rust. Te veel bewegen m’n hoofd is te druk.
Klik om te vergroten...
Ja dat is normaal.

Destijds had ik steken in mijn borst/rondom mijn hart en dacht ik dat ik tegen een hartaanval aan zat. Uiteraard alles gecheckt bij de dokter en er bleek helemaal niets mis met mijn hart te zijn.

Onderschat stress niet... Jaarlijks rijden er tig ambulances uit omdat mensen denken dat ze een hartaanval hebben en dan blijkt het hyperventilatie te zijn. Check wat er te checken valt lichamelijk, maar als daar niets uit komt, zorg er dan voor dat je die cirkel van angst/paniek doorbreekt en gaat werken aan de acceptatie van je situatie.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Precies @Yassin dit,

Die heeft precies hetzelfde meegemaakt met precies dezelfde klachten. En ook hij bleef maar in dat zelfde circkeltje zitten met precies dezelfde antwoorden op precies dezelfde raad die wij gaven.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
acht.zes zei:
Precies @Yassin dit,

Die heeft precies hetzelfde meegemaakt met precies dezelfde klachten. En ook hij bleef maar in dat zelfde circkeltje zitten met precies dezelfde antwoorden op precies dezelfde raad die wij gaven.
Klik om te vergroten...
En Koes ook...
S
SandraLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Ja, maar blijkbaar moet het herhaald worden.
Klik om te vergroten...


Ja sorry mindfulnes ik zit in een hele moeilijke zware tijd..
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat komt denk ik omdat het vanuit een bepaalde state of mind niet te overzien is dat men in zo'n loop zit. Het punt is dat men zichzelf moet overstijgen door die cirkel van herhalende gedachten te doorbreken, maar vanuit die cirkel zelf gezien wordt geredeneerd dat éérst klacht X moet verdwijnen om uit de cirkel te stappen. En dat is het probleem met klachten die een psychische oorzaak hebben: ze worden in stand gehouden door het gedachtepatroon zelf, dat zich op zijn beurt weer voedt met weerstand. Daarom is acceptatie de oplossing, omdat acceptatie weerstand onmogelijk maakt.

Het kan dan lijken alsof iemand maar niet wil luisteren, maar vanuit die vicieuze cirkel komt het waarschijnlijk gewoon niet binnen bij die persoon. Totdat het op een keer wel binnenkomt en diegene de cirkel kan doorbreken. Maar we kunnen dat niet forceren en daarom is het denk ik waar wat Langspeelplaat zegt: ieder zijn eigen pad. We kunnen advies geven, maar de persoon in kwestie zal zelf het patroon moeten doorbreken.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het zijn typische klachten van hyperventilatie. Echt waar!

https://hyperventilatie.org/
S
SandraLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Dunne zei:
Het zijn typische klachten van hyperventilatie. Echt waar!

https://hyperventilatie.org/
Klik om te vergroten...


Maar hyperventilatie is een onderdeel van een probleem, ik heb angst en paniekstoornis constante gevoel van adrenaline hoog ademen niet kunnen doorzuchten, is er een ontregeling in de neurotransmitters waardoor adrenaline de overhand krijgt en hoe herstel je dat.
S
SandraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zou je dat met anti depressiva kunnen herstellen want je kunt niet slapen niks m’n lichaam is te actief momenteel.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nee
Sandra zei:
Zou je dat met anti depressiva kunnen herstellen want je kunt niet slapen niks m’n lichaam is te actief momenteel.
Klik om te vergroten...
. Nooit zelf dokteren. Ga naar de huisarts en vraag een verwijsbrief voor de psycholoog. Dit is mentaal niet lichamelijk.
Toe nou gewoon. Stop met druk maken. Dokter.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
En tis echt hyperventilatie. Echt waar. Geloof je het niet ga naar de DOKTER.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zolang jij je er druk over blijft maken word je niet beter.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Sandra zei:
Wat zou het dan kunnen Triggeren wat onder de opervlakte
Klik om te vergroten...

Je onderliggende problemen. Je moeilijke tijd heeft t getriggerd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."