#1
Wat ik ook ooit al eens heb gehoord is dat bij het roken van hasj je minder last hebt van dit soort dingen... Of het waar is geen idee heb de laatste 2 jaar bijna geen hasj meer gerookt.
Minder drugs gebruiken.Wie weet raad ? Mijn vriendin krijgt van cannabis een soort van hyperactief en vervelend gevoel als we woorden krijgen dan is het echt erg. Weet iemand waar dit aan kan liggen ?
Heeft niets te maken er is enkel sprake van een lastig gevoel , enkel bij cannabis. We zijn beiden nu op onze 3de dag zonder speedMinder drugs gebruiken.
Wiet kan psychoses triggeren. Stoppen met dagelijks speed gebruiken zorgt voor een zware mentale ontwenning. Zou dus even oppassen met cannabis roken is wat ik bedoelde.Heeft niets te maken er is enkel sprake van een lastig gevoel , enkel bij cannabis. We zijn beiden nu op onze 3de dag zonder speed
Hou vol vriend! Uiteindelijk ga je merken dat het soms 1 stap terug is en dan weer 2 vooruit, 1 terug en 2 vooruit..Ja dat gaan we zeker doen als het te word maar nu gaat het weer wat beter , het is toch enorm moeilijk.
Dank je voor de steun ! Ik weet dat ik hier terecht kan voor te praten.Hou vol vriend! Uiteindelijk ga je merken dat het soms 1 stap terug is en dan weer 2 vooruit, 1 terug en 2 vooruit..
Wiet kan psychoses triggeren. Stoppen met dagelijks speed gebruiken zorgt voor een zware mentale ontwenning. Zou dus even oppassen met cannabis roken is wat ik bedoelde.
Dat komt me bekend voor 🙄 Weet je wat voor soort weed je rookt? Je zou een Indica soort eens kunnen proberen. Niet dat dat nou de oplossing is, maar mij bevalt het stukken beter. En puur weed roken 😋Alleen ben ik zoals eerder gezegd minder zeker over het roken omdat ik er tegenwoordig stiller van word en er , buiten persoonlijke dingen, soms niets anders meer door mijn hoofd gaat.
Als ik Indica rook, in gezelschap, merk ik dat ik natuurlijk war rustiger wordt, maar ook juist drukker, met de gesprekken mee doen enz enz, gewoon chill gezellig. ben dus in principe juist veel levendiger, omdat ik geen 'last' heb van mindfucks of dergelijke.goh ik rook een beetje elke soort door mekaar... Ben zelf van België dus dan ben je sowieso al meer verplicht om op straat te kopen en wie weet welke soort wiet dat is...af en toe gaan we naar de coffeeshop en dan koop ik wel vaker een meer dominante sativa soort. Ik kan het eens proberen met een indica maar normaal gezien word je toch nog rustiger van een indica in vergelijking met een sativa? Net hetgeen waar ik last van heb dat het leven een beetje uit mij is na het roken
Wat ik ook ooit al eens heb gehoord is dat bij het roken van hasj je minder last hebt van dit soort dingen... Of het waar is geen idee heb de laatste 2 jaar bijna geen hasj meer gerookt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."