Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDoos voor jointjes

Doos voor jointjes

22 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je een low-budget oplossing zoekt dan kan je ook gewoon een leeg pakje sigaretten gebruiken :wink:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb zo'n vershoud bakje van Albert Heijn. Wel van plastic idd..
W
Waterpijp-bong.nlLid
01-01-2024, 00:00
#3
Misschien zit er tussen de stash boxen van ons iets voor je bij?
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Waterpijp-bong.nl zei:
Misschien zit er tussen de stash boxen van ons iets voor je bij?
Klik om te vergroten...

die stash batterij is wel sneaky! lol

ah, thuis,, even een foto gemaakt van m'n eigen blikje.

Screenshot 2020-05-31 at 11.56.58.png
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#5
zo'n iphone doosje is perfect
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gympie zei:
die stash batterij is wel sneaky! lol

ah, thuis,, even een foto gemaakt van m'n eigen blikje.

Bekijk bijlage 6828
Klik om te vergroten...
Men roldoos (waar dus alles in steekt om te rollen...) is een oude doos van een borenset.

37595.jpgDit dus met het boren ding er uit.

Men voorgedraaide L joints (kort/lang vloei aan mekaar) neem ik mee in men rayban brillenboos.
En gewone voorgedraaide joints in een oud rood kruis doosje van men opa , is een jeugd sentiment :grin:
26655d16877269c620edd2b1b676e1e7.jpgzoiets ongeveer
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik was naar de natuurvoeding winkel en daar hadden ze niks in blikjes, maar die stuurde me naar de xenos waar ze deze snoepjes verkopen in blikjes voor 1,55 euro per stuk. De snoepjes zijn heerlijk en het blikje lijkt me perfect voor een stash joints + aansteker
L
LimburgseBoerinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ga eens kijken in een Amerikaanse stock/legerdepot daar hebben ze allerlei mooie blikjes en kokertjes in stof, metaal, kunststof etc. Ik heb deze maar mijn jointjes rol ik met korte blaadjes , dus hier passen er ongeveer 8 in
images.jpgkoker.jpg
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#9
20200606_081426.jpg

Deze heb ik echt al jaaaren, weet ook niet eens meer waar ik die vandaan heb, k denk gewoon van de zeeman of wibra ofzo... is een blikken doosje van zo ongeveer 20 cm breed, waar ik al m'n wiet benodigdheden in bewaar..

Daar zou je eens kunnen kijken, bij de Zeeman, zag laatst nog paar van dat soort blikjes liggen, kost geen drol en gaat heel lang mee😋
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Neo-Shulginist zei:
Als je een low-budget oplossing zoekt dan kan je ook gewoon een leeg pakje sigaretten gebruiken :wink:
Klik om te vergroten...

Mij kennende heb ik dan heel snel de inhoud geplet :P
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb vroeger een ijzer sigarettendoosje gehaald bij primera, zal een jaar of 14 geweest zijn. Stond bekend als "het lucky-strike doosje". Deze soort doosjes zijn gewoon bij de sigarenboer te koop en paste zeker 10 a 12 joints in. Vele mooie momenten aan beleefd. Uiteindelijk na zo'n 6 á 7 jaar opgeblazen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
8️⃣6️⃣ zei:
Ik ga naar mijn festivals met door mij zelf voorgedraaide joints in kokertjes met dopje die ik bij de plaatselijke smartshoop koop,

zoiets dus:
wapshop.nl

Joint Tube mat - 109mm - WapShop - Joint houder kopen

Joint Tube doorzichtig 109mm. Stevig Buisje voor het bewaren van uw Joint. Anoniem geleverd. Voor 17:00u. besteld, vandaag verzonden*
wapshop.nl wapshop.nl
Klik om te vergroten...
Die krijg je hier gewoon gratis bij de shop...
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Aniet_Speed zei:
Sooo daar zeg je wat! Die moet ik ook nog ergens hebben, was echt een gaaf bakje 😎.. ik ga weer eens op onderzoek uit hahaa
Klik om te vergroten...

Ik zou zo honderd euro neertellen als ik exact dezelfde kon vinden maar helaas geen geluk gehad.
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Ik heb vroeger een ijzer sigarettendoosje gehaald bij primera, zal een jaar of 14 geweest zijn. Stond bekend als "het lucky-strike doosje". Deze soort doosjes zijn gewoon bij de sigarenboer te koop en paste zeker 10 a 12 joints in. Vele mooie momenten aan beleefd. Uiteindelijk na zo'n 6 á 7 jaar opgeblazen.
Klik om te vergroten...

Sooo daar zeg je wat! Die moet ik ook nog ergens hebben, was echt een gaaf bakje 😎.. ik ga weer eens op onderzoek uit hahaa
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Ik zou zo honderd euro neertellen als ik exact dezelfde kon vinden maar helaas geen geluk gehad.
Klik om te vergroten...

Heb ook nog wel een blikken sigaren bakje :tongueout:3170BF0D-3701-4231-AB21-05370BB5C827.jpeg
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Ik zou zo honderd euro neertellen als ik exact dezelfde kon vinden maar helaas geen geluk gehad.
Klik om te vergroten...

Ik kan dat bakje wat ik heb(/had?🤷🏼‍♀️) ook nergens op Google terug vinden, ben nu echt benieuwd of ik het nog ergens heb liggen! Maar ik durf nu niet naar de schuur😂ga morgen wel even kijken..

Was een zwart mat bakje, soort rubber achtig laagje erop, en de afbeelding van een kaartspel... 🤔
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het doosje uit de legendes. Ten einde gekomen door een explosie. Deel 2 al jaren op ijs. :tearsofjoy:
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#18
kheb zoiets..maar dan zaten er eerst gembersnoepjes in.. van een natuurwinkel.. staat ook een tijger op.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ben vaak weg van huis waar ik mijn wiet stash heb. Als ik ga kamperen neem ik altijd wat joints mee die ik dan tevoren rol. Zo had ik 2 weken terug 3 joints mee en die in een plastic buis gepropt met een dop er op.

Nu is 3 joints eigenlijk niet zo veel. Een boswandeling doen alleen is toch 10 keer leuker als ik high ben. Dan heb ik de rust en nieuwschierigheid om heerlijk ieder plantje en beestje te inspecteren.

Nu heb ik zitten kijken naar sigaretten doosjes, maar op het internet staan daar vaak geen goede fotos bij en het ruikt naar made in china.

Heeft iemand een idee waar ik een mooi compact doosje zou kunnen vinden wat niet onnodig zwaar is om een stuk of 10 joints in kan bewaren. Die ik in mijn rugtas kan stoppen.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Martinus zei:
Heeft iemand een idee waar ik een mooi compact doosje zou kunnen vinden wat niet onnodig zwaar is om een stuk of 10 joints in kan bewaren. Die ik in mijn rugtas kan stoppen.
Klik om te vergroten...
Een sigarenkistje is het eerste dat bij me opkomt. Even kijken op marktplaats, staan er genoeg.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."