Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTamme rat heeft wiet gevonden en voor de helft opgegeten

Tamme rat heeft wiet gevonden en voor de helft opgegeten

59 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
E
EcstaticZero1990Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Spyro zei:
Waar precies?
Klik om te vergroten...
Die butthurt reacties vat ik op als beledigend. En dat ik niet direct de da zou bellen. En het gros is hier drugsgebruiker. Anders zat je niet op dit forum.

En hersencellen weggerookt hebben is dan ook geen belediging. Want indirect houd ik mezelf ook een spiegel voor.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Ik snap dat nooit he, als er ook maar IETS zou zijn met een dier van mij, hang ala minuut aan de foon met de dierenarts! Beter een x onnodig bellen dan wachten tot het fout gaat...
Tja, dieren “vrienden” he...
Klik om te vergroten...
Scheetje en in bel al 😂
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
EcstaticZero1990 zei:
Die butthurt reacties vat ik op als beledigend. En dat ik niet direct de da zou bellen. En het gros is hier drugsgebruiker. Anders zat je niet op dit forum.

En hersencellen weggerookt hebben is dan ook geen belediging. Want indirect houd ik mezelf ook een spiegel voor.
Klik om te vergroten...
Dat ligt dan toch echt aan jou. Wat is de moeite de DA te bellen? Dan hoef je niet af te wachten niks. Bespaard je een hoop gedoe voor niets.

En dat ik zo reageer is omdat ik er niet tegen kan als mensen afwachten als het om dieren gaat. Ja, dat triggert mij.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ongerelateerd maar kwam net deze tegen tijdens het joggen..
kmocht een foto maken van hun baasje.
achterste is blind.
Photo4170.jpg
E
EcstaticZero1990Lid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Ik snap dat nooit he, als er ook maar IETS zou zijn met een dier van mij, hang ala minuut aan de foon met de dierenarts! Beter een x onnodig bellen dan wachten tot het fout gaat...
Tja, dieren “vrienden” he...
Klik om te vergroten...
Misschien omdat ik niet direct kon bellen omdat ik er laat achter kwam (vlak voor werk) en ik een oud dierenarts assistent heb als werkbegeleidster?? En met tumoren, luchtwegen, en andere shit hang ik ook direct aan de telefoon. Maar wat kan de dierenarts doen aan een overschot aan gejatte cannabis. Zij werkbegeleidster ook al.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
EcstaticZero1990 zei:
Misschien omdat ik niet direct kon bellen omdat ik er laat achter kwam (vlak voor werk) en ik een oud dierenarts assistent heb als werkbegeleidster?? En met tumoren, luchtwegen, en andere shit hang ik ook direct aan de telefoon. Maar wat kan de dierenarts doen aan een overschot aan gejatte cannabis. Zij werkbegeleidster ook al.
Klik om te vergroten...
Maar wat verwacht je hier dan nog voor antwoord..?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#7
Alakazam zei:
Ik vind het

Bedoel je dat die 0,4 wel mee viel of dat ik moet oppassen voor neveneffecten? Bedankt voor je bezorgdheid in ieder geval, is ondertussen al een tijd geleden en sindsdien nooit meer iets gemerkt. Behalve een iets schonere vloer door het zorgvuldiger stofzuigen 😆
Klik om te vergroten...
0.4 valt wel mee als 3g per kilo gevaarlijk is.
Men hond krijgt ook thc/cdb olie elke dag.
Maar dit is opgebouwd en ter ondersteuning van haar heupdysplasie.
En word opgevolgd door de dierenarts en hydrokinesiste.
Krijgt ze trouwens als 6 jaar..
E
EcstaticZero1990Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Maar wat verwacht je hier dan nog voor antwoord..?
Klik om te vergroten...
Wat voor antwoord ik hier verwacht?
Volgens mij start het gros hier een forum zonder verwachtingen.

Maar antwoorden waar ik op zit te wachten is of het blijvende schade heeft of niet. Of het dodelijk is of niet. Wat ik kan doen, op dierenarts na. Die kunnen hier weinig mee. Zeiden ze me net ook al. Ik poste deze topic voor advies. Niet om afgeweken te worden. Daar moet je bij het FOK! forum zijn. Daar stikt het van de trollen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
EcstaticZero1990 zei:
Wat voor antwoord ik hier verwacht?
Volgens mij start het gros hier een forum zonder verwachtingen.

Maar antwoorden waar ik op zit te wachten is of het blijvende schade heeft of niet. Of het dodelijk is of niet. Wat ik kan doen, op dierenarts na. Die kunnen hier weinig mee. Zeiden ze me net ook al. Ik poste deze topic voor advies. Niet om afgeweken te worden. Daar moet je bij het FOK! forum zijn. Daar stikt het van de trollen.
Klik om te vergroten...
Voor die vragen verwijs ik je toch echt door naar een DA als je twijfelt.

DA kan jou advies en informatie geven.

Je begint zelf meer op een troll te lijken.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#10
EcstaticZero1990 zei:
Daar moet je bij het FOK! forum zijn. Daar stikt het van de trollen.
Klik om te vergroten...
Blijf hier nog even rond hangen , dan komen ze ook wel boven hier de trollen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Spyro zei:
Ga dit ook nooit begrijpen. Zulke dingen omtrent dieren triggeren mij enorm. De dierenarts is hiervoor...
Klik om te vergroten...
I feel you! Ik denk net zo.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
inner_search zei:
Scheetje en in bel al 😂
Klik om te vergroten...
Ik ook hoor!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Blauweaap zei:
Ga je de de aangeknabbelde wiet nog oproken ?
Klik om te vergroten...
Ik zou de rest ook gewoon geven joh.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
EcstaticZero1990 zei:
Misschien omdat ik niet direct kon bellen omdat ik er laat achter kwam (vlak voor werk) en ik een oud dierenarts assistent heb als werkbegeleidster?? En met tumoren, luchtwegen, en andere shit hang ik ook direct aan de telefoon. Maar wat kan de dierenarts doen aan een overschot aan gejatte cannabis. Zij werkbegeleidster ook al.
Klik om te vergroten...
Laat maar.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ga je de de aangeknabbelde wiet nog oproken ?
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
png-clipart-el-risitas-popcorn-maize-junk-food-eating-popcorn-game-food.png
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#17
Spyro zei:
Dit is een drugs forum geen ratten forum. Snap niet waarom je de moeite van dit bericht typen niet direct steekt in de da bellen. Dan heb je direct je antwoord.
Klik om te vergroten...
Het meeste toxicologische en farmacologische onderzoek op basis waarvan we hier gesprekken voeren wordt toch echt op ratten uitgevoerd hoor.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Neo-Shulginist zei:
Het meeste toxicologische en farmacologische onderzoek op basis waarvan we hier gesprekken voeren wordt toch echt op ratten uitgevoerd hoor.
Klik om te vergroten...
Wat heeft dat ermee te maken? Als jij als huisdier eigenaar ergens over twijfelt dan bel je da DA.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nou, je zegt dat het geen rattenforum is. Maar we zouden nog niet eens de helft van de gesprekken hier kunnen voeren als er niet op grote schaal aan ratten allerlei verschillende drugs gegeven zouden worden.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dus ik denk dat ratten die drugs hebben ingenomen juist uitermate relevant zijn hier.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."