#1
Ik vergat te noteren dat ik in een echt gat leef, en dat we in *lockdown* zitten. Dus nee, helaas zijn alleen de supermarkten open hier in Nederland :\\Zijn de nightshops gesloten bij jullie? In Belgie vloei bijna op elke hoek van de straat.
Ik vergat te noteren dat ik in een echt gat leef, en dat we in *lockdown* zitten. Dus nee, helaas zijn alleen de supermarkten open hier in Nederland :\\Zijn de nightshops gesloten bij jullie? In Belgie vloei bijna op elke hoek van de straat.
Geen geld voor haha, ben voorlopig nog werkeloos helaas!Een vaporizer kopen, dan heb je nooit meer vloei nodig![]()
De shop is gewoon open toch?
Ik vergat te noteren dat ik in een echt gat leef, en dat we in *lockdown* zitten. Dus nee, helaas zijn alleen de supermarkten open hier in Nederland :\\
Ik heb al wat gevonden denk ik, gewoon bij de supermarkt/tankstation. Het is voor oudejaarsdag, dus met online bestellen zou ik een beetje laat zijnOnline smartshop dan.
Super essentieel natuurlijk.
Ik vind het nog steeds hilarisch dat ze ons bijna alles hebben afgenomen, de meest idiote maatregelen er doorheen hebben weten te drukken, maar de coffeeshop sluiten lukte nog niet langer dan 24 uur 🤣
Dat kan, maar de Primera is ook dicht en bij de lokale supermarkt weet ik niet of ze geschikte sigaren verkopen helaas. Ik kan wel kijken hahaBlunt maken
Ik heb al wat gevonden denk ik, gewoon bij de supermarkt/tankstation. Het is voor oudejaarsdag, dus met online bestellen zou ik een beetje laat zijn![]()
EindbaasIk draaide wel eens uit een bijbel papier
Haha ja dat vind ik ook😂 Ze weten goed als ze de shops dicht maken dan halen mensen wiet bij de dealers dat willen ze ook niet😂Super essentieel natuurlijk.
Ik vind het nog steeds hilarisch dat ze ons bijna alles hebben afgenomen, de meest idiote maatregelen er doorheen hebben weten te drukken, maar de coffeeshop sluiten lukte nog niet langer dan 24 uur 🤣
Bij dagelijks blowen heb je na een maandje stoppen er al een terugverdiend :PGeen geld voor haha, ben voorlopig nog werkeloos helaas!
Ik dacht dat alleen supermarkten en tankstations open waren. Dan nog is de shop waar ik woon dicht.
Hoe komen jullie aan vloei? Rollen jullie L-jointjes met normale vloei? Kun je gewoon lange vloei kopen bij de supermarkt?
Mijn vloei was vlak voor de lockdown genakt, dus daarom dat ik dit vraag. Ik rol nu de hele tijd L'etjes met normale sigarettenvloei, met het laatste beetje dat ik nog overhad. Voor oud en nieuw voor het eerst bij een dealer kopen, dus als die geen lange vloei heeft weet ik dat ik het moet doen met goedkope vloeitjes![]()
Ik draaide wel eens uit een bijbel papier
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."