Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVloei in coronatijd

Vloei in coronatijd

27 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
J
JaïrLid
01-01-2024, 00:00
#1
🐺PsyTekz zei:
Zijn de nightshops gesloten bij jullie? In Belgie vloei bijna op elke hoek van de straat.
Klik om te vergroten...
Ik vergat te noteren dat ik in een echt gat leef, en dat we in *lockdown* zitten. Dus nee, helaas zijn alleen de supermarkten open hier in Nederland :\\
J
JaïrLid
01-01-2024, 00:00
#2
Neo-Shulginist zei:
Een vaporizer kopen, dan heb je nooit meer vloei nodig :grin:
Klik om te vergroten...
Geen geld voor haha, ben voorlopig nog werkeloos helaas!
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rivalrie zei:
De shop is gewoon open toch?
Klik om te vergroten...

Super essentieel natuurlijk.
Ik vind het nog steeds hilarisch dat ze ons bijna alles hebben afgenomen, de meest idiote maatregelen er doorheen hebben weten te drukken, maar de coffeeshop sluiten lukte nog niet langer dan 24 uur 🤣
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jaïr zei:
Ik vergat te noteren dat ik in een echt gat leef, en dat we in *lockdown* zitten. Dus nee, helaas zijn alleen de supermarkten open hier in Nederland :\\
Klik om te vergroten...

Online smartshop dan.
J
JaïrLid
01-01-2024, 00:00
#5
🐺PsyTekz zei:
Online smartshop dan.
Klik om te vergroten...
Ik heb al wat gevonden denk ik, gewoon bij de supermarkt/tankstation. Het is voor oudejaarsdag, dus met online bestellen zou ik een beetje laat zijn :)
J
JaïrLid
01-01-2024, 00:00
#6
Purplext zei:
Super essentieel natuurlijk.
Ik vind het nog steeds hilarisch dat ze ons bijna alles hebben afgenomen, de meest idiote maatregelen er doorheen hebben weten te drukken, maar de coffeeshop sluiten lukte nog niet langer dan 24 uur 🤣
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy::tearsofjoy: Tjsa, hier is hij nog gewoon dicht, en ik ga niet een uur/halfuur in de bus heen en terug zitten om vloeitjes te halen :tearsofjoy::tearsofjoy:
J
JaïrLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rivalrie zei:
Blunt maken
Klik om te vergroten...
Dat kan, maar de Primera is ook dicht en bij de lokale supermarkt weet ik niet of ze geschikte sigaren verkopen helaas. Ik kan wel kijken haha
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#8
België.
nachtwinkel.
Supermarkt.
Tankstation.
Dagwinkel.
Tabakzaak.
Overal lange bladjes.
En ja ik rol alrijd L korte lange aan elkaar.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jaïr zei:
Ik heb al wat gevonden denk ik, gewoon bij de supermarkt/tankstation. Het is voor oudejaarsdag, dus met online bestellen zou ik een beetje laat zijn :)
Klik om te vergroten...

Goed nieuws. Hier hebben ze ook in de supermarkt. Dat je inmiddels wel over lange vloei kan kopen waar tabak en sigaretten verkocht worden.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik gebruikte trouwens altijd Mascotte special als ik geen lange vloei meer had en draaide dan een variant op de L
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Apotheker zei:
Ik draaide wel eens uit een bijbel papier
Klik om te vergroten...
Eindbaas
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#12
Purplext zei:
Super essentieel natuurlijk.
Ik vind het nog steeds hilarisch dat ze ons bijna alles hebben afgenomen, de meest idiote maatregelen er doorheen hebben weten te drukken, maar de coffeeshop sluiten lukte nog niet langer dan 24 uur 🤣
Klik om te vergroten...
Haha ja dat vind ik ook😂 Ze weten goed als ze de shops dicht maken dan halen mensen wiet bij de dealers dat willen ze ook niet😂
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jaïr zei:
Geen geld voor haha, ben voorlopig nog werkeloos helaas!
Klik om te vergroten...
Bij dagelijks blowen heb je na een maandje stoppen er al een terugverdiend :P
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Jaïr zei:
Ik dacht dat alleen supermarkten en tankstations open waren. Dan nog is de shop waar ik woon dicht.
Klik om te vergroten...


Net nog lange vloei gekocht bij de jumbo en ze hebben heel veel keuze
J
JaïrLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoe komen jullie aan vloei? Rollen jullie L-jointjes met normale vloei? Kun je gewoon lange vloei kopen bij de supermarkt?

Mijn vloei was vlak voor de lockdown genakt, dus daarom dat ik dit vraag. Ik rol nu de hele tijd L'etjes met normale sigarettenvloei, met het laatste beetje dat ik nog overhad. Voor oud en nieuw voor het eerst bij een dealer kopen, dus als die geen lange vloei heeft weet ik dat ik het moet doen met goedkope vloeitjes :grin:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jaïr zei:
Hoe komen jullie aan vloei? Rollen jullie L-jointjes met normale vloei? Kun je gewoon lange vloei kopen bij de supermarkt?

Mijn vloei was vlak voor de lockdown genakt, dus daarom dat ik dit vraag. Ik rol nu de hele tijd L'etjes met normale sigarettenvloei, met het laatste beetje dat ik nog overhad. Voor oud en nieuw voor het eerst bij een dealer kopen, dus als die geen lange vloei heeft weet ik dat ik het moet doen met goedkope vloeitjes :grin:
Klik om te vergroten...

Zijn de nightshops gesloten bij jullie? In Belgie vloei bijna op elke hoek van de straat.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik draaide wel eens uit een bijbel papier
W
Waterpijp-bong.nlLid
01-01-2024, 00:00
#18
En anders gewoon online kopen 😉
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lange vloei verkopen ze zelfs in de supermarkt en bij de pomp.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Apotheker zei:
Ik draaide wel eens uit een bijbel papier
Klik om te vergroten...

Dat betekent dus 7 jaar rampspoed over jezelf afroepen! Dan zal je hier doorheen moeten komen!
Dat is de straf, die daar op staat, opgelegd door het hoogste gezag. !
Dat zouden ze in Staphorst, Harderwijk eens moeten horen...die lui gaan stenen door je ruiten gooien...
Ik heb iemand gekend, die maling had aan de zienswijze van de gelovige Barnevelders, hij ging op de dag des Heeren ( zondag) zijn tuin om spitten.
Hem werd een anonieme brief gestuurd met de vraag of hij de zondagsrust wilde respecteren, en dus niet aux plain publique te gaan staan werken.
Daaraan had hij in eerste instantie volledig schijt aan, totdat er op een kwaaie nacht 2 ruiten van zijn huis sneuvelden, en er een emmer met rooie verf daar nog eens achteraan kwam...
Hij zocht ander werk, en verhuisde uit dat dorp met zwarte kousen en ren Amish enclave.
Ja. Zo gaat dat daar.
In Zeeland trouwens, daar weten de gereformeerde bevolking eenzelfde soort visie.
Wij waren daar aan het vissen, toen er iemand met ons in gesprek ging, en vwb de zondag:
Op de dag des Heeren gaat er niet gewerkt worden, want: iedereen moet naor de karke....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."