#1
Hoi hoi,
Ik gebruik via artsen nu 5 jaar oxycodone. 100 mg per dag en ik heb zeer duidelijk aangegeven hiermee te willen stoppen ondanks de bestaande en blijvende lichamelijke problematiek.
Heeeeeel vroeger, toen moeders nog fris en fruitig rondrende, blowde ik wel eens iets. Nooit veel omdat ik toen ookal al bang was voor een bad trip.
Onlangs adviseerde een reumatische verpleegkundige mij, heel stiekem om toch eens, in een puurpijpje, wat p&p ( wietsoort?!) te roken. Gewoon 1 trekje nemen, wegleggen en kijken wat het met me doet. Omdat ik al jaren ook niet meer rook, adviseerde ze een puurpijpje. Dan omzeil ik de tabak.
Maar ik durf niet. Ben zo bang dat ik me ziek, van de wereld, angstig en paniekerig ga worden. Nergens op gebaseerd, gewoon een stomme diepe angst! Wat is jullie ervaring hiermee?
* met P&P?
* met een puurpijpje?
* met blowen zonder roken?
* met angsten voor blowen?
Liefs en fijne avond
Renaatje
Ik gebruik via artsen nu 5 jaar oxycodone. 100 mg per dag en ik heb zeer duidelijk aangegeven hiermee te willen stoppen ondanks de bestaande en blijvende lichamelijke problematiek.
Heeeeeel vroeger, toen moeders nog fris en fruitig rondrende, blowde ik wel eens iets. Nooit veel omdat ik toen ookal al bang was voor een bad trip.
Onlangs adviseerde een reumatische verpleegkundige mij, heel stiekem om toch eens, in een puurpijpje, wat p&p ( wietsoort?!) te roken. Gewoon 1 trekje nemen, wegleggen en kijken wat het met me doet. Omdat ik al jaren ook niet meer rook, adviseerde ze een puurpijpje. Dan omzeil ik de tabak.
Maar ik durf niet. Ben zo bang dat ik me ziek, van de wereld, angstig en paniekerig ga worden. Nergens op gebaseerd, gewoon een stomme diepe angst! Wat is jullie ervaring hiermee?
* met P&P?
* met een puurpijpje?
* met blowen zonder roken?
* met angsten voor blowen?
Liefs en fijne avond
Renaatje